    From: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: szok
    Date: Sat, 8 Mar 2003 16:13:31 +0100

    Użytkownik "Alek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b4cnaa$d37$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości
    > Tak tylko do tego jest potrzebna dobra wola drugiej strony, a z tego co
    > zrozumiałem, to jej za bardzo nie ma.
    Nie ma EFEKTÓW. A to co innego.
    Gdyby chodziło o reakcje dorosłych, brak efektów świadczyłby od razu o złej
    woli.
    W przypadku dzieci może być tak, że rodzice tej "diabelskiej trójki";) sami
    nie za bardzo wiedzą,
    co z tym zrobić. Przedstawiłam propozycje, które, jak myślę, dają szansę
    rozwikłania problemu, a nie stworzenia dodatkowo konfliktu.
    Trzeba się skupić nie na swoim wkurzeniu, tylko na problemie.

    > To jest do przemyślenia. Kwestia tego jak reaguje druga strona. Niestety z
    > niektórymi ludźmi nie można inaczej niż "z kopa", bo niestety nie
    rozumieją.
    Wiesz, mowa o dzieciach. Metody siłowe mogą tylko pogorszyć sprawę.

    > Jakie kłopoty? Za słuchanie muzyki? Odszkodowanie za co?
    Kolega wyżej proponował "wybicie ścieków przez wszystkie syfony".
    Pozdrawiam,
    MArta