  • Data: 2003-03-08 12:21:52
    Temat: Re: szok
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b4ciro$8t1$1@atlantis.news.tpi.pl...

    [...]

    > 4. Można też zasugerować rodzicom, że skoro mają takie ruchliwe dzieci, to
    > może chociaż niech pomyślą o grubym, tłumiącym hałasy dywanie, a Ty sobie
    > coś tam na suficie położysz. Pomysł lepszy niż zwrot za sufit, bo większy
    > efekt wytłumiający.

    Tak tylko do tego jest potrzebna dobra wola drugiej strony, a z tego co
    zrozumiałem, to jej za bardzo nie ma.

    > Natomiast nie ma sensu iść z nimi ostro na udry, jak ktoś proponował, bo:

    To jest do przemyślenia. Kwestia tego jak reaguje druga strona. Niestety z
    niektórymi ludźmi nie można inaczej niż "z kopa", bo niestety nie rozumieją.

    > -możesz mieć kłopoty, jak sprawa wyjdzie na jaw, a na co Ci jeszcze
    > odszkodowania płacić,

    Jakie kłopoty? Za słuchanie muzyki? Odszkodowanie za co?

    Alek