  • Data: 2015-10-30 21:56:15
    Temat: Re: sześciolatek w szkole - wyjaśnienie
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek wrote:

    > Ale to nie jest teraz trendy.
    > Teraz nalezy wszystkie dzieci uczyc rowno. Najlepiej jak najwcześniej.
    > To nie szkodzi, ze nic nie rozumieja. Wazne, ze program zrealizowany.

    Yes. A propos realizowania programu. Zawezwaliśmy swego czasu nauczycielkę
    od matmy w LO przed oblicze rodziców, żeby się wytłumaczyła, jak to jest
    możliwe, że w klasie od góry do dołu są pały, a nie istnieje ten problem na
    żadnym innym przedmiocie, z chemią i fizyką włącznie. I czy ewentualnie, jak
    młodzież prosi o wytłumaczenie tematu, bo nie ogarnia, to może jaśnie pani
    nauczycielka pochyliłaby się nad niedolą dziatek i wytłumaczyła jak chłop
    krowie na rowie. Odpowiedź brzmiała: "Ja nie mam czasu , ja REALIZUJĘ
    PROGRAM". No i zrealizowała. Po kilkadziesiąt PLN za korki.

    J.

    www.kontestacja.com