  • 41. Data: 2015-10-20 21:14:45
    Temat: Re: sześciolatek w szkole
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-10-20 o 21:12, (Tom N) pisze:
    > I dlatego dzisiaj masz problemy genderowe: budowałem modele-wysłaliśmy ją?
    > ;P
    Modelu nie wysyłaliśmy. Wysłaliśmy gotową stację. Ech ta giertychowa
    matura :->

    Maciek

  • 42. Data: 2015-10-20 21:53:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 20.10.2015 20:27, (Tom N) wrote:

    > O ile tabliczka mnożenia nie jest czymś dziwnym dla rodziców obecnych
    > pierwszoklasistów, to całka może być. Ba może być odebrana np. tak:

    Tak - na klasówce w pierwszym tygodniu podstawówki;)

    > "Skoro miał całki, to całkiem prawdopodobe, że jest gejem albo innym
    > pedałem"

    Twoje fantazje seksualne zostaw dla siebie:P

    Shrek

  • 43. Data: 2015-10-20 21:57:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 20.10.2015 20:26, Kris wrote:
> [...]
    nauczyciele będą chodzić i za rączke prowadzać.

    > Córka w tym roku podstawówkę skończyła to jestem dość na bieżąco i nie przypominam
    sobie takich idiotyzmów.

    Czyli zaczęła kilka lat temu. Przed dyskusją, czy sześciolatki są na
    tyle samodzielne, żeby chodzić do szkoły, czy muszą mieć bodygarda na
    każdym kroku.

    Shrek.

  • 44. Data: 2015-10-20 23:17:55
    Od: <2...@6...231755.invalid> (Tom N)

    Shrek w

> [...]

    ^^^^^^
    ^^^^^^

    > Tak - na klasówce w pierwszym tygodniu podstawówki;)

    ^^^^^ ^^^^^^^

    > Twoje fantazje seksualne zostaw dla siebie:P

    Hmm, niechcący uderzyłem w stół? Ja tylko o /całkiem/ niewinnej grze słów, a
    Tobie od razu seksualne fantazje w głowie ;P

    --
    'Tom N'

  • 45. Data: 2015-10-20 23:25:00
    Od: <4...@9...232500.invalid> (Tom N)

    Maciek w

    > Modelu nie wysyłaliśmy. Wysłaliśmy gotową stację. Ech ta giertychowa
    > matura :->

    W zerówce budowałeś, w drugiej wysyłaliście -- ciągle problemy z ja/my masz
    w swoich wypowiedziach -- maturę giertychową usiłowałeś zdać, nie wyszło jak
    widać...
    Tylko dlaczego na pl.soc.prawo tą swoją historię opowiadasz...

    --
    'Tom N'

  • 46. Data: 2015-10-20 23:30:04
    Od: <3...@6...233004.invalid> (Tom N)

    Shrek w

    nauczyciele będą chodzić i za rączke prowadzać.
    sobie takich idiotyzmów.

    > Czyli zaczęła kilka lat temu. Przed dyskusją, czy sześciolatki są na
    > tyle samodzielne, żeby chodzić do szkoły

    Wiesz gamoniu, że do 10 roku życia nie mozna samodzielnie po drogach
    publicznych sie pałętać?

    Bo to, że nie odróżniasz korytarza szkolnego od chodzenia do szkoły to jest
    pewne.

    --
    'Tom N'

  • 47. Data: 2015-10-21 01:09:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    J.F. wrote:
    > Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup

    > Napisz lepiej gdzie tak dobrze, to chyba nie tajemnica ktora to szkola.
    >
    > Ciekawe - obok mieszkania z programu MDM, czy moze to jakas jedyna
    > szkola w gminie ...
    >
    > J.

    nie
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    zrozumiałeś

    podpowiedz:

    jak ci zlikwiduję jedyną szkołę w gminie będziesz miał nieskonczenie
    wiele uczniów w klasie.

  • 48. Data: 2015-10-21 01:10:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kris wrote:

    nauczyciele będą chodzić i za rączke prowadzać.

    > Córka w tym roku podstawówkę skończyła to jestem dość na bieżąco i nie przypominam
    sobie takich idiotyzmów.

    no to jesteś 6 lat w plecy.

  • 49. Data: 2015-10-21 01:11:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-10-21 o 01:09, witek pisze:

> [...]
    > zrozumiałeś
    >
    > podpowiedz:
    >
    > jak ci zlikwiduję jedyną szkołę w gminie będziesz miał nieskonczenie

    To jeszcze zapodaj wzór, którym do tego doszedłeś ;)

    --
    Liwiusz

  • 50. Data: 2015-10-21 01:12:32
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Maciek wrote:
    > Chyba 3.

    > Ja w zerówce budowałem pierwsze modele stacji orbitalnej. W drugiej
    > wysłaliśmy ją w kosmos :->

    ba, na dodatek tylko na przerwach
    ale proce należało przynieść gotową z domu.