  • 21. Data: 2006-06-25 09:00:04
    Temat: Re: szerzenie treści faszystowskich, nawołujących do przemocy i nietolerancji...
    Od: Gracjan Abakanowicz <g...@y...com>

    On Sat, 24 Jun 2006 23:01:33 +0200, Atlantis wrote:

    > Sweeden napisał(a):

    [...]

    > Oczywiście, ale kiedy chce "oczyścić kraj z brudu" za pomocą środków
    > niewerbalnych i zachęca innych do czynienia tego... Wiesz... Nikt Ci nie
    > mówi, że musisz wszystkich lubić. Top media wypaczyły idee tolerancji
    > utożsamiając ją z sympatią.

    Trafne spostrzeżenie. I faktycznie - jest jakaś pula tematów, które są
    "podejrzane". Mówienie źle np. o narodach, które były poddane
    eksterminacji, w ogóle poruszanie ich tematyki, wywołuje powszechne
    zwrócenie uwagi na wypowiedź. Potem następuje jej analiza pod kątem
    antycośtam albo nie. Powstają potem takie zabawne historie, jak zamiana
    w bazach danych słowa "czarny" na "afroamerykanin", również w odniesieniu
    do filmów czarno-białych. :-D

    --
    abakan

  • 22. Data: 2006-06-25 09:48:41
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    ego powodu.

    > Radio z ryjem nie stanowi prawa. Oni też powinni beknąć.
    >
    > Zresztą to ta sama klika.

    jeszcze tylko 3 lata i beknie wiecej osob z czolowymi politykami PIS

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 23. Data: 2006-06-25 09:50:29
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Sweeden napisał(a):

    > a widzisz.
    >

    > nie jest...

    ni ejest bo dzieki nim matole PIS istnieje. A podstawy do zamkniecia
    przynajmniej na rok sa.

    P.

  • 24. Data: 2006-06-25 09:52:51
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    An

    > A, i wszystko jasne... Płeć sobie razem z ksywką zmieniłeś, szczylu?

    cos dlugo ci zajelo rozszyfrowanie matola.

  • 25. Data: 2006-06-25 10:19:11
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Atlantis [Sun, 25 Jun 2006 07:03:52 +0200]:

    > Wybacz, ale jeśli tak sądzisz to jesteś idiotą. Lepszego
    > słowa znaleść nie mogę. Tylko idiota może przypisywać łatkę
    > całej narodowości od razu.

    Rozumiem, że za "polacy to alkoholicy i złodzieje" można się
    obrazić. Ale dokładnie taką samą łatką dotyczącą całego narodu
    jest "francuzi to świetni kochankowie". Jakoś nikt się tego
    drugiego uogólnienia nie czepia i nie nazywa kogoś, kto tak
    powie, idiotą- a uogólnienie dokładnie takie samo.

    Tu nie chodzi o uogólnienia jako takie, tylko o uogólnienia
    negatywne, prawda?

    Kira

    --
    http://kira.wwt.pl
    Kira Falernowa

  • 26. Data: 2006-06-25 12:39:44
    Od: alias <s...@w...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Co widzę?

    ze "Radio Maryja powinno zostać za to samo zamknięte już dawno."

    > I co z tego? Czyżbyś twierdziła, że rydzykowcy stanowią prawo i jak oni
    > coś robią, to jest to OK i legalne?

    rydzykoidy nie stanowia prawa, natomiast wykladnia sadow jest oczywista.
    Paragraf jest wylacznie polityczny na przeciwnikow politycznych.

    A zatem niewazny w mocy konstytucji.

    > Jaki wynalazek może wyniknąć z tezy "żyd twój wróg"? Poza genocydem,
    > który już dawno wynaleziono...

    Nie ma znaczenia jakie sa szanse ze Rydzykoidzi wynajda proch. Ma
    znaczenie pryncypium wolnosci slowa.

    Zwracam uwage na slynny przypadek Sokolowskiego, ktorego Kutas Gardocki
    zgnoil w celach politycznych.

    > [ciach]

    > Paragrafy z kodeksu karnego zostały ci przedstawione.

    niewazne z mocy konstytucji.

    Zreszta orzrecznictwo "niezawislych" najlepszym dowodem.

    > Skoro ich nie rozumiesz - twój problem.
    > [ciach]

    > A we mnie obrzydzenie budzi widok dwóch całujących się facetów.

    tez wolno, i wolno krytykowac.

    > Ale nie głoszę haseł "homoseksualista twój wróg".

    Kwestia kultury osobistej, i nie dyspozycyjnemu Gardockiemu decydowac.

    > Lody waniliowe to jakaś grupa wyznaniowa lub etniczna?

    Co to ma do rzeczy. Konstytucja daje prawo do krytyki wszystkiego.

    > Pomijając taki detal, że "nie lubię" to jedno a "to nasi wrogowie i
    > należy ich wszelkimi środkami zwalczać" to drugie.

    Literacko, moze i rozne. Prawnie, nie ma zadnego znaczenia.

  • 27. Data: 2006-06-25 12:43:52
    Od: alias <s...@w...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Wyrażenie negatywnej opinii to jedno (pomijam taki detal, że jest to bez
    > sensu - niezależnie czy opinia pozytywna, czy negatywna przypisywanie
    > jakichś cech narodom jest idiotyczne - to nei kolektyw ze wspólną
    > osobowością). A szerzenie nienawiści to coś zupełnie innego.

    Glemp szerzy z mabony nienawisc na okraglo. I co z tego?

    Jak dlugo nie ma realnego zwiazku z zagrozeniem fizycznego ataku,
    wypowiedz jest chroniona konstytucyjnie. Sokolowski vs Poland.

  • 28. Data: 2006-06-25 12:47:10
    Od: alias <s...@w...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > To jedz gówno. Miliony much nie mogą się mylić..

    co innego jesc, co innego penalizowac jedzenie gowna. Jezeli ktos chce
    jessc, to mu wolno.

    > Brednie.
    >
    > Od dawno budowano i kościoły, i synagogi, i cerkwie. Parę innych budowli
    > sakralnych też się trafiało.
    >
    > Ludzie mogą żyć w zgodzie. Ludzie. Bo te bandy ksenofobów i nazioli
    > atakujących "innych" to nie ludzie. To jakieś żałosne karykatury.

    a czym rozni sie "niezawisly" Gardocki narzucajacy swoje chore idee
    Sokolowskiemu?

    > A ja wolę żyć na świecie, w którym nie ma naziolskiej zarazy.

    Wiec przestan popierac panstwo policyjne. Nikt nigdy nie przekonal
    nikogo wyrokami politycznymi.

  • 29. Data: 2006-06-25 12:53:02
    Od: alias <s...@w...pl>

    Atlantis wrote:

    > Wybacz, ale jeśli tak sądzisz to jesteś idiotą. Lepszego słowa znaleść
    > nie mogę. Tylko idiota może przypisywać łatkę całej narodowości od razu.

    Ale nie zauwazasz opinni o opiniach innych a przypisywaniem. Gdzie
    doczytales sie przypisywania.

    Przypisywanie jest oczywiscie idiotyzmem. Tylko tyle.

    > W ten sam sposób ja stwierdzam, ze będąc Polakiem jesteś alkoholikiem,
    > który kradnie w zachodnich sklepach i notorycznie katuje żonę.
    > Każdemu wolno wydawać negatywną opinię o konkretnej jednostce, lub
    > grupie jednostek z którymi miał do czynienia. Duża część z tej całej MWP
    > w życiu żyda na oczy nie widziała...

    I to najbardziej interesujace. W kraju gdzie prawie wogole nie ma Zydow
    kwitnie antysemityzm.

    > Nie do końca... Około XIII-XV -

    W tamtych czsach zyciem spolecznym kierowaly glownie uklady rodzinne
    feudalow. Typowy Europejczyk rodzil sie i umieral w tej samej parafii
    katolickiej.

    > ale co to zmienia, idea narodu to
    > kolejna wydumana ideologia mająca na celu zachęcenie masy chłopów do
    > zabijania się nawzajem w interesie swojego pana feudalnego.

    nic nie zmienia. Jest to twor czesto sztuczny. Przyklad Irak.

    zgadza sie.

  • 30. Data: 2006-06-25 12:56:34
    Od: alias <s...@w...pl>

    Gracjan Abakanowicz wrote:

    > [...]
    >>

    > Nie znam "folkloru grupy". Czy to znaczy, że Sweeden jest [piip]
    > nacjonalistą?

    dyskutujemy kwestie wylacznie prawna. Wolnosc slowa versus gloszenie
    faszystowskich opinii.

    Wszystko zalezy kto jest u wladzy. ;-)