  • 1. Data: 2002-10-13 19:11:11
    Temat: syn nie syn?
    Od: "Piotr" <m...@p...fm>

    czesc

    Kobieta (panna) ma syna pelnoletniego.
    Wychodzi za maz (kawaler, bez dzieci).

    Czy do spadku po mazu tej kobiety ma prawo jej syn (po 20 latach malzenstwa)
    ?
    Czy w momemncie slubu, pelnolteni syn, takze staje sie synem tego Pana?

    Piotr

  • 2. Data: 2002-10-13 19:34:48
    Temat: Re: syn nie syn?
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Piotr napisa_(a):
    > Kobieta (panna) ma syna pelnoletniego.
    > Wychodzi za maz (kawaler, bez dzieci).
    >
    > Czy do spadku po mazu tej kobiety ma prawo jej syn (po 20 latach malzenstwa)
    > ?

    Nie

    > Czy w momemncie slubu, pelnolteni syn, takze staje sie synem tego Pana?

    Nie

    KG

  • 3. Data: 2002-10-13 20:26:07
    Temat: Odp: syn nie syn?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych
    > Nie

    nie zadawala mnie ta odpowiedz:-) podaj podstawego tego Twojego
    "nie"

    Sandra

  • 4. Data: 2002-10-13 20:42:22
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Sandra <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aockm0$gvk$...@a...dialog.net.pl...
    > nie zadawala mnie ta odpowiedz:-) podaj podstawego tego Twojego
    > "nie"

    :-) przepraszam ... podstawe prawną prosze tego "nie" to wynik chwilowego
    zamyślenia :-)

    Sandra

  • 5. Data: 2002-10-13 21:17:59
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sandra napisa_(a):

    > :-) przepraszam ... podstawe prawną prosze tego "nie" to wynik chwilowego
    > zamyślenia :-)

    Którego 'nie' ? :)

    KG

  • 6. Data: 2002-10-13 21:30:37
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych

    > Którego 'nie' ? :)

    obojętnie ,przeczytam wszystko co napiszesz :-)

    Sandra

  • 7. Data: 2002-10-13 21:38:34
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sandra napisa_(a):

    > obojętnie ,przeczytam wszystko co napiszesz :-)

    Czym się tak naraziłem? ;)
    No cóż: pierwsze nie: nie, bo nie
    drugie nie : nie, bo nie :)

    KG

  • 8. Data: 2002-10-13 23:14:06
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych

    > Czym się tak naraziłem? ;)

    a naraziłeś się? :-) nic mi o tym nie wiadomo :-)

    > No cóż: pierwsze nie: nie, bo nie
    > drugie nie : nie, bo nie :)
    ale śmieszne :P

    Sandra

  • 9. Data: 2002-10-14 11:54:22
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sandra napisa_(a):
    > ale śmieszne :P

    Śmieszne jak śmieszne, ale w znacznej mierze prawdziwe. Odpowiedź na
    drugi pytanie jest nie, bo zawarcie związku małżeńskiego nie oznacza
    przysposobienia dzieci małżonka (a wtedy można by powiedzieć, że syn
    staje się 'synem' męża), a już na pewno nie pełnoletnich. A odpowiedź na
    pierwsze pytanie brzmi nie, bo odpowiedź na drugie brzmiała nie - nie
    jest 'synem', nie wchodzi w krąg spadkobierców ustawowych.
    Wystarczy, czy artykuły też podawać?
    A podobno ta ja 'mieszam'... ;)

    KG

  • 10. Data: 2002-10-14 12:22:15