  • 151. Data: 2009-11-26 07:47:41
    Temat: Re: symbole religijne w klasie
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <S...@E...pl> napisał w wiadomości
    news:pan.2009.11.25.13.16.52@Eustachy.pl...

    > Na ateizm i inne ideolo tez nie wszyscy muszą a płacą.

    na ateizm nikt nie placi, ale ty jak widac nie jestes tego w stanie pojac, i
    kielbasi ci sie wszystko

    > Jakbyś był w stanie pomyśleć abstrakcyjnie to żeby być konsekwentnym
    > musiałbyś sformułować zasadę:
    > "rozdział państwa od wszystkiego" i konsekwentnie ją realizować.

    panstwo jest swieckie i tyle, obywatele moga byc religijni, z jedna religia
    dominujaca, ale to nie znaczy ze zaraz jest to panstwo wyznaniowe i placisz
    podatki na utrzymanie struktur tego panstwa a nie na ideologie

    > 2. Toż tłumacze, że nie wszyscy płacą na Kościół bo podatki katolickie są
    > na tyle duże, że dają nadmiar.

    w dupie byles i gowno widziales, i pewnie dlatego ze "podatki katolickie" sa
    takie duze, to mamy dlugi na swiecie i ciagniemy sie w ogonie europy

    > Jest ich paru tylko głośno ryczą.

    to do egzorcysty idz

    > Po pierwsze z sensem a po drugie usiłujesz ukryć ateistyczny występek.

    bez sensu, w dodatku jak mantre powtarzasz haslo "kto nie znami ten
    przeciwko nam", ze jak ktos smie cos przeciw kosciolowi powiedziec, to
    ateista, satanista, kounista i generalnie najlepiej go na stosie spalic, tak
    trudno ci pojac, ze nie mam ochoty aby moje podatki pasly czarne sukienki?

    > Tworzą bo katolicy płacą więcej, niż dostają.

    nic nie tworza, gdyby pozwolic im "tworzyc" pod dyktando ich pastucha kk,
    mielibysmy drugie sredniowiecze

  • 152. Data: 2009-11-26 07:59:23
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Naucz się rachować w końcu. Katolicy wpłacają więcej niż dostają na
    > katolicyzm.

    ja mam sie nauczyc rachowac?
    to pomysl chwile, skoro kazdy z podatko ma oplacic milicjanta, a kazdy placi
    w procentach taki sam podatek, to sie okazuje, ze ja tego milicjanta oplacam
    w wiekszym stopniu, bo ty te podatki marnotrawisz na swoje obiekty kultu,
    zatem poprzez twoje chciejstwo, jakosc policji kuleje
    kto tu nie umie rachowac

    > Po drugie to podatki mają służyć społeczeństwu a nie na odwrót -
    > społeczeństwo -państwu.

    no wlasnie, dlatego powinien nastapic rozdzial panstwa od wszelkiej masci
    religi, z podatkow powinny byc utrzymywane tylko organy panstwowe, a na
    kosciolek placice sobie oddzielne myto

    > No to oddaj to co zostało zabrane i spokój. Sami żeście se wygenerowali
    > problem to macie.

    chyba ci sie kolejnosc faktow pomieszala, problem zostal nam niejako
    narzucony przez sasiadow w 10 wieku, od tamtej pory zaczely sie z tym syfem
    problemy

    > Jest taka wartość cywilizacyjna jak sprawiedliwość, z którą jak widzę się
    > rozmijasz, co nie dziwi.

    hehe, z ta sprawiedliwoscia to sie kosciol rozmija, choc na swiecie sa
    przypadki ze slono musi za nia placic, ot info z dzisiaj, ze czesc tego
    twojego zasmarkanego kosciola, musi zaplacic swoim ofiarom 161 milionow
    euro, rzecz dzieje sie calkiem niedaleko bo w irlandii, mam nadzieje ze ta
    sprawiedliwosc dotrze i do polski

  • 153. Data: 2009-11-26 08:03:36
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu>

    Zrozum, po co mi droga asfaltowa pod twoim domem? - to dla mnie tylko
    strata
    pieniędzy.

    Nie kościoła tylko Boga.
    I wreszcie zrozumiałeś czym różnią się ateiści od ludzi wierzących i czemu
    ich
    nie umiesz zrozumieć.
    Ateista musi się przed wszystkim zabezpieczać, boi się końca swojej
    egzystencji,
    przyspieszonego rozpadu w pył, walczy o każdy duperel bo to jest
    wyznacznikiem
    jego szczęścia doczesnego - bo wiecznego to on nie ma.
    Osoba wierząca ma mnóstwo czasu (wieczne życie) i nic jej nie możesz zrobić
    bo na ziemi
    nie kończy sie jej istnienie - więc się nie boi. To oczywiście jest prawdą
    tylko dla osób 100%
    wierzących, ale przeciętność którą widać na ulicach i w kościołach to są
    osoby i tak niewierzące
    mimo, że wykonują czynności charakterystyczne dla osób wierzących.

    No cóż niemożność zrozumienia drugiej osoby można tak odbierać...

    > Może zagłosujmy
    > Kto nie potrzebuje Zygmunta??
    >
    > Jak większość będzie za to czy Zygmunt zaakceptuje wyrok i podda się
    > eutanazji?
    Eutanazja jest zabroniona w mojej wierze, nie ja daję życie i ja nie mogę go
    odbierać.
    Wymyśl coś innego.

    > W końcu jak rządy większości to rządy większości.
    > Zygmunt, będąc w mniejszości nie będzie miał nic do gadania.
    > Powinno mu się podobać, o takiej "demokracji" wszak marzy.

    To prawda, jak w parlamencie, większością głosów wybraliśmy niestety takich
    a nie innych
    posłów (co prawda to system nie dopuszcza wolnych wyborów ) więc rządzą jak
    rządzą.
    Ostatnio nażekaliście że za dużo na KK dają :)

    Jeśli uchwalą, że nie jestem potrzebny na liście to zamilknę, a jeśli by
    posłowie nie chcieli nad takim
    twoim wnioskiem głosować (mówie jeśli - bo to nie jest przesądzone niestety)
    to możesz zebrać podpisy
    pod wnioskiem o referendum krajowe w mojej sprawie (a może teraz to trzeba
    robić już referendum europejskie?)

  • 154. Data: 2009-11-26 13:06:58
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Thu, 26 Nov 2009 08:47:41 +0100, szerszen napisał(a):

    > Użytkownik "Smok Eustachy" <S...@E...pl> napisał w wiadomości

    > na ateizm nikt nie placi, ale ty jak widac nie jestes tego w stanie
    > pojac, i kielbasi ci sie wszystko

    Ciekawe czemu te beksy tutaj:

    http://wyborcza.pl/1,75515,7186819,Niech_etyki_ucza_
    etycy.html

    Potrafią tylko płakać: dajcie nam! dajcie nam!????

    > panstwo jest swieckie

    państwo jest obywatelskie.

    i tyle, obywatele moga byc religijni, z jedna
    > religia dominujaca, ale to nie znaczy ze zaraz jest to panstwo
    > wyznaniowe i placisz podatki na utrzymanie struktur tego panstwa a nie
    > na ideologie

    Jasne czemu te wszystkie luminarze ateizmu na państwowych stołkach?

    > w dupie byles i gowno widziales, i pewnie dlatego ze "podatki
    > katolickie" sa takie duze, to mamy dlugi na swiecie i ciagniemy sie w
    > ogonie europy

    Mamy długi bo w rządach dużo wolnomyslicieli było, podziękuj lewicy
    laickiej.

    > to do egzorcysty idz

    Egzorcysta na ryki nie pomoże.

> [...]
    > ateista, satanista, kounista i generalnie najlepiej go na stosie spalic,
    > tak trudno ci pojac, ze nie mam ochoty aby moje podatki pasly czarne

    Nie powtarzam żadnej mantry, usiłujesz sobie to wmówić, żeby ukryć Twoją
    spaczoną wizję rzeczywistości.

    > nic nie tworza, gdyby pozwolic im "tworzyc" pod dyktando ich pastucha
    > kk, mielibysmy drugie sredniowiecze

    I średniowiecze nie było takie złe: było więcej wolności jak pod
    ateistycznym reżimem Kima na pewno.
    -
    http://pclinuxos.org.pl/

  • 155. Data: 2009-11-26 13:34:08
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Ciekawe czemu te beksy tutaj:
    > Potrafią tylko płakać: dajcie nam! dajcie nam!????

    masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem?
    wytykaja syf jaki sie zrobil po wprowadzeniu religi do szkul i tyle, jesli
    cos ma byc uczone, powinno byc uczone przez ludzi kompetentnych, a nie
    przypadkowe osoby, skoro marnotrawimy kase na sukienkowcow i katechetow,
    wydajmy rowniez na etykow

    > państwo jest obywatelskie.

    pastwo powinno byc laickie i tego sie trzymajmy

    > Jasne czemu te wszystkie luminarze ateizmu na państwowych stołkach?

    a po polsku jakbys to napisal?

    > Mamy długi bo w rządach dużo wolnomyslicieli było, podziękuj lewicy
    > laickiej.

    :) podziekuje, jak wyplenia ta czarna mafie

    > Egzorcysta na ryki nie pomoże.

    pomoze, pytanie tylko czy przezyjesz egzorcyzmy

    > Nie powtarzam żadnej mantry, usiłujesz sobie to wmówić, żeby ukryć Twoją
    > spaczoną wizję rzeczywistości.

    moja wizja nie jest spaczona, patrze, widze i martwi mnie obecny stan

    > I średniowiecze nie było takie złe: było więcej wolności jak pod
    > ateistycznym reżimem Kima na pewno.

    no to mamy jasnosc, plus zgrabnie wycieta reszta dotyczaca tej
    sprawiedliwosci koscielnej i wysokich odszkodowan i mamy juz obraz twoje
    spaczonej abonowa indoktrynacja wizji swiata

  • 156. Data: 2009-11-26 13:35:39
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

> [...]

    moja wizja nie jest spaczona, patrze, widze i martwi mnie obecny stan

    > I średniowiecze nie było takie złe: było więcej wolności jak pod

    no to mamy jasnosc i obraz twojej spaczonej abonowa indoktrynacja wizji
    swiata

  • 157. Data: 2009-11-26 13:56:37
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 26-11-2009 o 14:35:39 szerszen <s...@t...pl> napisał(a):

    > pastwo powinno byc laickie

    Jest to taki sam światopogląd jak każdy inny :)

    --
    Tomek

  • 158. Data: 2009-11-26 14:03:56
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Thu, 26 Nov 2009 14:56:37 +0100, Tomek napisał(a):

    > Jest to taki sam światopogląd jak każdy inny :)

    ...więc zwolennicy laickości i neutralności powinni dać dobry przykład i
    oddzielić państwo od laickości

    http://pclinuxos.org.pl/

  • 159. Data: 2009-11-26 14:13:31
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > ...więc zwolennicy laickości i neutralności powinni dać dobry przykład i
    > oddzielić państwo od laickości

    rownie dobrz moglbys rzadac oddzielenia wodoru od wody

  • 160. Data: 2009-11-26 14:14:19
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jest to taki sam światopogląd jak każdy inny :)

    laicyzm w przeciwienstwie do wiary czy ateizmu jest stanem zerowym
    naturalnym