  • 1. Data: 2006-04-27 12:07:09
    Temat: swiat ksiazki
    Od: "kasiuuuuuuuuuuuuuula" <e...@g...pl>

    wiatm,chce wypowiedziec z nimi umowe ,kaza mi odeslac ksiazki promocyjne !
    (na wlasny koszt -ksiazki sa grube ,pewnie bedzie ok 40 zl) z paragonem
    fiskalnym i ioni mi oddadza 10 zl za te skaizki (bo tyle w promocji
    kosztowaly).Czy moga mnie zmuszac do odeslania ksiazek ? czy aby
    wypowiedzenie umowy moze wiazac sie z ponoszeniemn dodatkowych kosztopw przez
    klienta ? ,przeciez to jest dobrowalny wybor ,ciekawe czy w regulaminie to
    zawarli ,ze nalezy odsylac ksiazki
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-04-27 12:11:27
    Temat: Re: swiat ksiazki
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    kasiuuuuuuuuuuuuuula napisał(a):

> [...]
    > klienta ? ,przeciez to jest dobrowalny wybor ,ciekawe czy w regulaminie to

    Ciekwe, ze nie czytales regulaminu przed zawarciem umowy ;) IMHO nawet
    teraz od tego powinienes zaczac ;)

    j.

    http://tinyurl.com/dpuad (kto pierwszy kliknie ten głupi)

  • 3. Data: 2006-04-27 12:35:21
    Od: "Ferne Oleane" <f...@w...pl>

    A minął już rok Twojego członkostwa?
    Marta

  • 4. Data: 2006-04-27 17:30:30
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

> [...]
    > fiskalnym i ioni mi oddadza 10 zl za te skaizki (bo tyle w promocji
    > kosztowaly).Czy moga mnie zmuszac do odeslania ksiazek ? czy aby

    Nie rozwiazuj umowy. Wyslij im tylko info ze cofasz zgode na
    przetwarzanie Twoich danych osobowych i zadasz ich usuniecia z ich bazy
    :) Podobno dziala bardzo dobrze :)
    Jacek

  • 5. Data: 2006-04-27 21:37:38
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    castrol napisał(a):

    > Podobno dziala bardzo dobrze :)

    Podobno na Marsie żyją małe zielone ludziki ...

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"

  • 6. Data: 2006-04-28 20:32:30
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Johnson napisał(a):

    > Podobno na Marsie żyją małe zielone ludziki ...

    Podobno, czytalem ze ludzie tak robia i dziala. Ja nie korzystam z ich
    uslug wiec 100% pewnosci miec nie moge.

    W takim razie co bedzie jesli zazadam aby przestali przetwarzac moje
    dane osobowe?

    Jacek

  • 7. Data: 2006-04-29 08:01:48
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 27 kwi o godzinie 14:07, na pl.soc.prawo, kasiuuuuuuuuuuuuuula
    napisał(a):

    > ....kaza mi odeslac ksiazki promocyjne, .... z paragonem fiskalnym

    Odesłać paragon .... hmmmm.... ;)

    --
    Herbi
    29-04-2006 10:01:43