  • 1. Data: 2006-04-27 11:06:30
    Temat: Kupowanie od komornika?
    Od: " DemonHunter" <l...@g...pl>

    Przypadkiem (podczas spotkania w większym gronie) usłyszałam opowieść pewnej
    osoby. Nie mam już możliwości spytac jej o szczegóły, może Wy pomożecie.
    Osoba opowiadała znajomym, że wiele rzeczy, które posiada w domu i biurze
    kupiła "od komornika". Nie słyszałam rozmowy od początku, ale wynikało z niej,
    że osoba ta często chodzi na jakieś licytacje, np. firm które upadły i tam
    kupuje np. meble, sprzęt itp. Podobno za ułamek rzeczywistej wartości.
    Chciałabym wiedzieć, czy rzeczywiście to jest możliwe, a jeśli tak jak to
    wygląda i odbywa się.

    Pzdr.

  • 2. Data: 2006-04-27 11:12:45
    Temat: Re: Kupowanie od komornika?
    Od: Foczken<b...@w...pl>

    Możliwe. Obwieszczenia o licytacjach komorniczych wywieszane są w budynkach sądów.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2006-04-27 17:35:35
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Foczken napisał(a):
    > Możliwe. Obwieszczenia o licytacjach komorniczych wywieszane są w budynkach sądów.

    jeśli posiadasz zdolność czytania przez kilka warstw papieru, to może
    czegoś się z nich dowiesz ;)

    KG

  • 4. Data: 2006-04-28 07:02:09
    Od: "czarny" <c...@e...pl>

    Nie przesadzaj. Pisma komornicze muszą zawierać ustawowo określone
    elementy, ale są dość jasne. Kupowałem parę razy cenne przedmioty w ten
    sposób i nigdy nie czułem się oszukany czy oszwabiony.

    cz.

  • 5. Data: 2006-04-28 09:45:40
    Od: Foczken<b...@w...pl>

    kam27 słusznie zauważył że wiszą te obwieszczenia w sądach często zasłonięte
    innymi przypiętymi informacjiami np. o poszukiwaniu spadkobierców. Taki żart
    był...wężykiem Jasiu...wężykiem...

    -> http://usenet.pomocprawna.info