  • 1. Data: 2006-04-27 11:48:34
    Temat: Student - dorabianie - zwrot podatku
    Od: "marian p" <g...@o...pl>

    Witam!

    W zeszlym roku troche dorabialem i zarobilem
    ok 2000 zl. Otrzymalem od moich zleceniodawcow
    PITy, ktore beda podstawa mojego rozliczenia.
    Ktory PIT musze zlozyc w US? Czy sam musze
    obliczyc pobrana przez platnika zaliczke na podatek
    dochodowy?

    Pozdrawiam
    Marian

  • 2. Data: 2006-04-27 11:53:05
    Temat: Re: Student - dorabianie - zwrot podatku
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    marian p napisał(a):

    .
    > Ktory PIT musze zlozyc w US? Czy sam musze
    > obliczyc pobrana przez platnika zaliczke na podatek
    > dochodowy?

    PIT 37 ...
    Tak, sam musisz złożyć zeznanie - bo to Twoje zeznanie ;)

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum

  • 3. Data: 2006-04-27 14:29:29
    Od: Łukasz Kalbarczyk <l...@p...net>

    marian p <g...@o...pl> pisze:
> [...]
    > PITy, ktore beda podstawa mojego rozliczenia.
    > Ktory PIT musze zlozyc w US? Czy sam musze
    > obliczyc pobrana przez platnika zaliczke na podatek

    A odwróciłeś tego pita, którego dostałeś?
    Tam jest wszystko policzone.

    --
    ŁK http://moze.przeczytaj.sobie.to