  • 1. Data: 2003-09-10 07:14:55
    Temat: swiadectwo pracy - jaka data?
    Od: "Asia" <o_asia(antyspam)@gazeta.pl>

    Witam,
    mam taki problem, moze wydawac sie niektorym smiesznym.
    Otoz,
    jesli na pismie jest : prosba o rozwiazanie umowy o prace na mocy
    porozumienia stron z dniem 10-09-2003r., a takze nastepnie podpisane miedzy
    pracodawca i pracownikiem porozumienie, ze strony oswiadczaja zgodnie, ze z
    dniem 10-09-2003 r. umowa o prace na czas nieokreslony zawarta pomiedzy
    stronami w dniu ..../data/... ulega rozwiazaniu na mocy porozumienia stron,

    czy wtedy na swiadectwie data konocwego zatrudnienia jaka powinna widniec to
    09-09-2003 czy 10-09-2003r?

    Pozdrawiam.
    Asia.

  • 2. Data: 2003-09-10 08:18:41
    Temat: Re: swiadectwo pracy - jaka data?
    Od: "Asia" <o_asia(antyspam)@gazeta.pl>

    :
    : 10.09.2003 bo w tym dniu rozwiazano stosunek pracy.
    :
    : Dan

    tez mi sie tak wydalo, ale ktos z kolei probowal mnie poprawic i juz
    zglupialam i dlatego stad moje pytanie.
    Dziekuje.

    - Asia

  • 3. Data: 2003-09-10 08:22:34