  • 1. Data: 2003-09-10 07:19:43
    Temat: odebranie aktu zgonu a pelnomocnictwo
    Od: "Miku" <m...@n...interia.pl>

    w art 65 .1 prawa o aktach stanu cywilnego okresla krag osob uprawnionyh do
    odebrania w/w aktu . moje pytanie brzmi:
    1.czy na podstawie zwyklego pelnomocnictwa wystawionego przez jedna z tych
    osob osoba trzecia moze odebrac ten akt?
    2. czy wymagane jest tu tylko i wylacznie pelnomocnictwo notarialne badz
    stwierdzone przez urzednika usc.okreslone w kpa.
    prosze o wytlumaczenie i ewentulanie o podstawe prawna.

  • 2. Data: 2003-09-11 09:57:57
    Temat: Re: odebranie aktu zgonu a pelnomocnictwo
    Od: Tux <k...@d...com.pl>

    Miku wrote:

> [...]
    > stwierdzone przez urzednika usc.okreslone w kpa.
    > prosze o wytlumaczenie i ewentulanie o podstawe prawna.
    Tak (odpis)
    Wstrczy znać dokładne dane osoby zmarłej (nzwiko, imie rok urodz. i itp.)
    Znaczek skarbowy (chyba 15 zł) i to wszystko