  • 1. Data: 2003-09-09 23:59:42
    Temat: Brak adresu zameldowania. Czy to prawda?
    Od: Tomasz Kałużny <camuflage@QWA_NIE_SPAMUJ.poczta.fm>

    Czy prawda jest, ze nie ma obowiazku podawania w dowodzie osobistym, prawie
    jazdy itp. adresu zameldowania? Czy mozna sobie zastrzec zakaz drukowania
    tego w w/w dokumentach? Przeciez organy uprawnione do kontroli naszych
    personaliow i dokumentow maja pelen dostep do bazy PESEL.

    I jeszcze jeden powiazany temat. Z informacji ktorych zasiegnalem wynika,
    ze w przepisach unijnych ratyfikowanych przez Polske nie ma obowiazku
    posiadania zameldowania. Polskie prawo natomiast naklada obowiazek
    zameldowania. Ktore prawo bedzie nadrzedne po naszym wejsciu do Unii?

    Pozdrawiam. Tomek.

  • 2. Data: 2003-09-10 10:23:28
    Temat: Re: Brak adresu zameldowania. Czy to prawda?
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Tomasz Kałużny wrote:

> [...]
    > obowiazku posiadania zameldowania. Polskie prawo natomiast naklada
    > obowiazek zameldowania. Ktore prawo bedzie nadrzedne po naszym wejsciu

    Ale w przepisach unijnych nie ma też zakazu wymagania zameldowanai.

  • 3. Data: 2003-09-10 13:33:51
    Od: "Piotr" <n...@W...pl>

    Obowiazk taki nie istnieje.Mam pdobny problem.Gdy wystapilem o wymiane
    paszportu okazalo sie ze bez meldunku nie zalatwie tego w normalnym trybie i w
    czasie 2 tyg.Musze pisac do wojewody i sie tlumaczyc z kilku przedstawionych mi
    pytan.Miedzy innymi o powod braku meldunku i gdzie mieszkam.W tym przypadku
    sprawa sie przedluza o miesiac.Znam wiela osob ktore nie maja meldunku nawet
    czasowego.Podaja tylko adres do korespondencji.Podobie sie sprawa przedstawia
    jak zakladasz wlasna dzialalnosc gospodarcza.Nie zalozysz jej bez stalego
    meldunku.Wiec jest sporo minusow.

    Pozdrawiam-Piotr