  • Data: 2007-06-28 16:48:18
    Temat: Re: świadczenia po urodzeniu dziecka a umowa-zlecenie
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:1183048272.095249.137960@w5g2000hsg.googlegroup
    s.com
    Jagna <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Błędne przekonanie :)
    Coś mi tu nie gra.
    Dyskutujesz sama ze sobą (jesli tak, to OK, twoja rzecz), czy nie umiesz w
    sposób logiczny wyodrębniać cytatów?
    Załóżmy więc to drugie, zacytuję zatem prawidłowo za ciebie z tego źródła:

    <cit>
    > Zasiłek macierzyński przysługuje pracownicy
    Osoba zatrudniona na umowę-zlecenie nie nie jest pracownikiem.
    </cit>

    Teraz przejdźmy do umiejętności (a raczej jej braku) czytania ze
    zrozumieniem.
    Moja wypowiedź dotyczyła jedynie nazywania pracownicą osoby, która w poście
    wątkoczyńcy została jasno określona jako zatrudniona na mocy umowy
    cywilno-prawnej, a konkretnie umowy-zlecenia.
    Taka osoba nie jest pracownicą, nie ma pracodawcy, nie istnieje stosunek
    pracy. Jest tylko zleceniodawca i zleceniobiorca.
    Resztę twojego postu w tej sytuacji pozwoliłem sobie wyciąć z przyczyn
    oczywistych.

    --
    Jotte