  • Data: 2005-11-06 23:03:51
    Temat: Re: studia prawnicze zaocznie
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    t...@v...pl napisał(a):
    > Chcialbym podjać zaocznie studia prawnicze.

    Odradzam. Nie wiesz na co sie porywasz.

    > W szczególności interesuje mnie prawo podatkowe i gospodarcze.

    To swietnie. Moze na 4 roku bedziesz mial z tego jeden semestr.

    > Jaka uczelnie i dlaczego polecilibyście?

    Zaoczne studia to porazka, chyba ze zalatwisz sobie od razu
    praktyke/prace w jakiejs kancelarii. W przeciwnym przypadku takie cos
    nie ma sensu, bo tylko stracisz czas i pieniadze. Studia zaoczne
    znacznie sie roznia od stacjonarnych dziennych (bardzo na minus).

    --
    pozdrawiam
    Mithos