  • Data: 2004-06-21 18:38:53
    Temat: Re: studia a emerytura ?? [OT]
    Od: "Jaszyn" <n...@l...idiotow.org> szukaj wiadomości tego autora

    Badacze zadadzą sobie pewnie pytanie, jakim cudem user *bella*, klepiąc jak
    opętany w klawiaturę, stworzył taki tekst:

    > skoro Panowie udają iż znają bardzo dobrze rosyjski, to niech
    > przynajmniej poprawnie piszą

    ROTFL! Poprawnie to by było napisane grażdanką. A to jest tylko transkrypcja
    fonetyczna. A sami Rosjanie czasem piszą "gavaril", choć faktycznie,
    znacznie czesciej pisza "govoril". Odwrotnie z używaniem słowa "Ja".
    znacznie częsciej piszą "Ya". (zresztą, żony się zapytam, w koncu rosyjski
    zna milion razy lepiej ode mnie ;-))

    Jedyne zginanie karku ze wstydem to za szyk moge sobie zafundowac. za resztę
    niekoniecznie, pani znawczyni.

    --
    Jaszyn