  • Data: 2021-07-08 11:56:51
    Temat: Re: strzelał do dzika
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 7 Jul 2021 20:39:25 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Ja bym nie strzelał. Skoro gość po ciemku w sadzie strzelał, to mądry
    > raczej nie był. Ale oni zarzut dają drugiemu z jadących.

    O nieudzielenie pomocy. Przecie nie udzielił, przynajmniej chłopcu, bo
    koledze jak najbardziej, oświetlając teren latarką:

    "Auto zatrzymało się na początku sadu. Ze środka wysiadło dwóch mężczyzn,
    niższy krępy trzymał w ręku mocną ledową latarkę, którą zaczął skanować
    teren między drzewami, drugi, szczupły, wyższy o głowę, wyjął z tylnego
    siedzenia sztucer z lunetą. Imali z kolegami chyba podświadomie przykucnął
    w zaroślach, ale po chwili musiał zostać namierzony. Padł jeden strzał, po
    którym chłopak osunął się na ziemię. Widząc to, jego koledzy zaczęli
    krzyczeć i wzywać pomocy. Słysząc to, napastnicy wsiedli w samochód i
    odjechali, jak gdyby nigdy nic."

    https://lublin.wyborcza.pl/lublin/7,48724,27293289,b
    yly-rzecznik-policji-mial-niebieska-karte-za-znecani
    e-sie.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek