  • 1. Data: 2003-08-19 08:16:37
    Temat: strony z dziennikami ustaw-gdzie ???
    Od: "" <l...@w...pl>

    szukam takiej strony z dziennikami ustaw gdzie załączniki zapisane są w takim
    formacie ( najlepiej doc )aby można je było ściągnąć i obrobić w Wordzie. Tam
    gdzie udało mi się wejść to są albo skany albo gify, bmp. Pomóżcie ludzie.

  • 2. Data: 2003-08-19 08:29:53
    Temat: Re: strony z dziennikami ustaw-gdzie ???
    Od: "Jona" <j...@p...fm>

    Użytkownik <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Tam
    > gdzie udało mi się wejść to są albo skany albo gify, bmp. Pomóżcie ludzie.

    http://bap-psp.lex.pl/cgi-bin/demo.cgi?comm=has&kn=P
    OOB&nr=3

    Pozdrawiam
    Jona

  • 3. Data: 2003-08-19 08:32:10
    Od: "mer" <b...@i...pl>

    Ja zaglądam na przykład tam http://www.abc.com.pl/serwis/du/1997/spis.htm

  • 4. Data: 2003-08-19 09:02:05
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    <l...@w...pl> wrote in message
> [...]
    Tam
    > gdzie udało mi się wejść to są albo skany albo gify, bmp. Pomóżcie ludzie.

    www.infor.pl/isp/

    czysty HTML wordowy

    --
    pozdrawiam