  • Data: 2003-11-25 21:22:16
    Temat: Re: strona www a ochrona danych osobowych
    Od: "Roman G." <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jarek <t...@W...pl> napisał(a):

    > to, że są _ujawniane_, nie oznacza, że są z mocy prawa _jawne_
    > wiele przepisów w naszym kraju jest tylko martwą literą prawa
    > dyskutujemy o tym, czy omawiane praktyki są zgodne z prawem, a nie - czy są
    > stosowane

    Zapewniem Cię, że akurat w oświacie na zgodność z prawem zwraca się dziś
    uwagę aż do przesady. Dochodzi do kuriozalnych sytuacji, bo niektórzy
    dyrektorzy boją się własnego cienia.
    Dzwoniłem tak do kilkunastu szkół. W żadnej(!) sekretarka nawet nie spytała
    dyrektora o zgodę, podawały bez wahania, jakby to była rutynowa i oczywista
    rzecz, a to u szkolnych sekretarek jest postawą niecodzienną. Jak coś tylko
    wykracza poza to, co dobrze znają, zaraz biegną zapytać.