  • Data: 2003-11-25 21:40:30
    Temat: Re: strona www a ochrona danych osobowych
    Od: "Jarek" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zapewniem Cię, że akurat w oświacie na zgodność z prawem zwraca się
    > dziś
    > uwagę aż do przesady.
    nie żartuj - ja od lat pracuję m.in. w oświacie, jestem także prezesem
    ogniska ZNP. łamanie prawa na większą lub mniejsza skalę jest tu na porządku
    dziennym - słowo

    > Dochodzi do kuriozalnych sytuacji, bo niektórzy
    > dyrektorzy boją się własnego cienia.
    i słusznie, po stokroć słusznie (przynajmniej w niektórych przypadkach)

    > Dzwoniłem tak do kilkunastu szkół. W żadnej(!) sekretarka nawet nie
    spytała
    > dyrektora o zgodę, podawały bez wahania, jakby to była rutynowa i
    oczywista
    > rzecz, a to u szkolnych sekretarek jest postawą niecodzienną. Jak coś
    tylko
    > wykracza poza to, co dobrze znają, zaraz biegną zapytać.
    ja myślę, że niecodzienna u sekretarki to jest znajomość ustawy o ochronie
    danych osobowych...

    jarek