    From: mlubinski <m...@n...spam.data.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: strach o dzieci - długie
    Date: Mon, 10 Jul 2006 11:43:35 +0200

    Henry (k) napisał(a):

    > Znam taki przypadek - też przyjeżdżała policja, a po złożeniu wyrazów
    > współczucia mężowi z powodu posiadania tak głupiej żony, pojechała.

    > Czyli nic nie ma.

    > Tja.. współczuję - moja żona też się nade mną znęca i myślę o wyprowadzce.
    > Prawie codziennie mi truje "wytapetuj pokój bo stara tapeta odpada"...
    > Przecież to koszmar - zaczyna mi sie już ta tapeta śnić... Czy to podpada
    > pod nękanie?

    > Jego dziecko to mu wolno - w końcu (jeśli już Ci wierzyć) to znęcał się
    > nad żoną - jest jakiś powód by się nie mógł opiekować dzieckiem?

> [...]
    Wiesz co? Płakać mi się chce jak czytam Twoją odpowiedź. Potwierdza się
    stare powiedzenie: Nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi (i
    Twoja odpowiedź właśnie taka jest).
    Jakim prawem porównujesz sytuację zmuszania do tapetowania, do poważnego
    znęcania się psychicznego męża nad żoną.
    Dziękuję poprzednikom za cenne informacje, a tobie życzę żebyś znalazł
    się w podobnej sytuacji i gdy zwrócisz się do kogoś z prośbą o pomoc, to
    życzę Ci z całego serca takich samych odpowiedzi i porównań.