  • Data: 2007-03-26 23:18:00
    Temat: Re: strach na wróble
    Od: Zenek <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    . napisał(a):
    > Jaka jest sytuacja prawna stracha na wróble w Polsce?
    W chwili obecnje nie definuje go prawo polskie a dyrektywa Unii
    Europejskiej z dnia 13 maja 2001 13/05/2001/06342/43234 roku, mówiąca o
    "dopuszczalnych wzorach elemantów odstraszających zwierząt i ludzi"

    > takiego stracha można uważać za obrazę uczuć religijnych?
    Tak, o ile narusza to paragraf Unii Eoropejskiem z dnia 17 kwietnia
    1999r. Sprawdziłem, jest to dyrektywa komisarza d/s rolnictwa
    nr.24562/3435/2345234 - jakby co, daj majla na priwa - pomogę Ci - jest
    tu tzw. kruczek prawny - albo tylna furtka - jak zwał to zwał. Chodzi o
    to, by z takiego co nie zna prawa jewrpoejskiego, to kasę ściągnąć :)))).
    Policze tanio - początkujący jestem.

    > Czy jak kupię niedrogo stracha i pójdę skrótem przez miasto,
    Tak, możesz pójśc, wszystko zależy od Twojej karty kredytowej i liczby
    wysyłanych SMS-ów/dzień. Czy masz telefon u operatora, która sponsoruje
    aktualną władzę??? Jeśli tak, możesz liczyć na 0,5% rabatu w odbywaniu kary.

    > Jak ma prawidłowo wyglądać strach żeby to nie była obraza uczuć religijnych
    O ile to jest Marzanna, nie powinna mieć w danej chwili okresu - mówi o
    tym dyrektywa Unii Europejskiej 452345234/23452345/b4325324. Jak to
    sprawdzić - zapytaj na grupie pl.soc.medycyna. Dyrektywa mówi, że
    Marzanna powinna mieć sukienkę poniżej kolan. Nie może być to
    spódniczka. Poza tym dyrektywa mówi, że "Marzanna powinna posiadać
    wygląd odstraszający, zniechęcający i odrażający do dotykania, całowania
    i innych lubieżnych zachowań w stosunkau do figur, posągów pomników oraz
    symboli przyjętych w UE i krajach podległych, będących motorem postępu
    cywilizacyjnego.

    > (chciałbym założyć hurtownię strachów na
    > wróble i potrzebny mi jest dopuszczalny przez prawo wzór)? Czy może być taki
    > strach?:

    Nie, nie może być taki wzór. Pomyśl - strachy na Lachy - a Lachy to MY.

    Więc jak to sobie wyobrażasz? Chcesz działać Przeciw sobie?????
    Przeciwko UE? Zgłupiałeś kolego???

    Zenio