  • Data: 2010-02-08 20:59:07
    Temat: Re: stowarzyszenie czy wyłudzacze [troche długie]
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "biuro" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:hkorii$5qr$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Pytanie tez mam takie: jak postąpić w takiej sytuacji? kogo zawiadomić o
    > takich praktykach upominania sie o kilka lat temu zapłacone pieniądze?

    Zawiadom uprzejmie urząd kontroli skarbowej o tym że chyba nierzetelnie
    prowadzą księgowość. Nie wysyłałbym im żadnego świstka bo moim zdaniem nie
    Ty czy Twój brat powinniście teraz udowadniać wasze czyste konto.
    Miałem kiedyś podobnie z OC samochodu Dzwonili co miesiąc. Raz posłałem im
    kopię dowodu właty, dalej dzwonili. W końcu panna przy telefonie dostała ode
    mnie zdrowy opr z informacją że jak coś ode mnie chcą to niech sobie przyjdą
    lub oddadzą sprawę do sądu bo mnie burdel w ich dokumentach nie obchodzi,
    przy czym zaraz zostaną zwrotnie pozwani o zwrot kosztów i odszkodowanie i
    się w końcu uspokoili. Jednakowoż dokumenty(zaraza) nadal przechowuję.
    --
    Jackare