  • Data: 2003-10-05 18:25:22
    Temat: Re: stluczka pod geantem, troche zakrecone
    Od: "maup@" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SzerszeN" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:L0Zfb.63112$qU6.996441@news.chello.at...

    > caly czas chodzi mi o fakt ze tamten widzial i ani nie zatrabil ani sie
    nie
    > zatrzymal, chodzi mi o to ze udezyl swiadomie do czego sie przyznal i
    tyle

    mam pytanie, dlaczego tylko Twoje zeznania są prawdziwe a lekceważysz
    zeznania ludzi, którzy tam stali i widzieli to wszystko. cytuję:

    "z okolicy podeszlo jeszcze trzech obszczymurkow
    twierdzac ze w razie czego beda swiadczyc ze to wina ojca a nie pacjenta
    ktory sie zagapil"

    pomijam fakt obraźliwego sformułowania bo tego to nawet nie wypada
    komentować :-(
    czy uważasz zatem,że to mafia ? (to jest pytanie retoryczne ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    maup@