  • 41. Data: 2004-03-24 13:24:53
    Temat: Re: stezenie alkoholu we krwi...
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    Użytkownik "szerszen" <w...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:c3rclq$o0k$1@opal.futuro.pl...

    > to wytlumacz mi po co robi sie (w razie wykrycia alkocholu w wydychanym
    > powietrzu) drugi pomiar?
    >
    > wlasnie po to aby stwierdzic, czy prowadzacy, nie zjadl np omawianego juz
    > batonika, lub pil np jedno piwo i to na tyle dawno ze nie ma to
    > najmniejszego wplywu na jego samokontrole
    >
    > pomiar za drugim razem nie potwierdza punktu drugiego, jesli mieli
    > watpliwosci, powinni skierowac delikwenta na badanie krwi
    >
    > szczegolnie za alkomat nie jest miarodajnym urzadzeniem, daje jedynie
    poglad
    > na sprawe, a do dokladnego pomiaru jest badanie krwi

    Kodeks karny - art. 115
    § 16. Stan nietrzeźwości w rozumieniu tego kodeksu zachodzi, gdy:
    1) zawartość alkoholu we krwi przekracza 0,5 promila albo prowadzi do
    stężenia przekraczającego tę wartość lub
    2) zawartość alkoholu w 1 dm3 wydychanego powietrza przekracza 0,25 mg
    albo prowadzi do stężenia przekraczającego tę wartość.

    Drugie badanie jest po to, aby stwierdzić, czy stężenie alkoholu
    maleje, czy rośnie ("prowadzi do stężęnia").
    Nie po to, aby odrzucić zjedzenie jabłek jako wykluczające
    odpowiedzialność karną.
    Linia obrony o jabłkach jest błędna - jeśli ktoś wie,
    że po jabłkach może być pijany, to nie może wsiadać
    za kierownicę po ich zjedzeniu.

  • 42. Data: 2004-03-24 13:46:26
    Od: "szerszen" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Marcyś" <m...@x...pl> napisał w wiadomości

    > 2) zawartość alkoholu w 1 dm3 wydychanego powietrza przekracza 0,25 mg
    > albo prowadzi do stężenia przekraczającego tę wartość.

    no wlasnie a tu bylo wrecz odwrotnie

  • 43. Data: 2004-03-24 15:50:19
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    > zjedz kilka duzych soczystych jabluszek, odczekaj z godzinke i dmuchnij w
    > alkomat, zobaczysz czy wykaze ci 0,0 czy moze cos wiecej

    Wykaże 0,0.
    No chyba, że tych jabłek zjesz min. 25 kg, zalejesz wodą z drożdżami i
    wystawisz brzucho na intensywne działanie promieni słonecznych ( nie
    zapomnij o wetknięciu rurki fermentacyjnej do otworu gębowego) ;)))
    A tak serio to historie z jabłkami to bajki.

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 44. Data: 2004-03-24 16:15:35
    Od: "Nicolka" <n...@b...pl>

    Dal co poniektórych oświadczam, że sprawa nie dotyczyła MNIE! tylko kogoś
    kto poprosił mnie o zapytanie tutaj co w takiej sytuacji. Pomimo iz pytałam
    grzecznie, dostałam niektóre chamskie odpowiedzi. Psycholog ani ksiądz nie
    sa mi potrzebni....

    proszę o nie komentowanie juz tego posta... Cofam jego wysłanie!!!!!

  • 45. Data: 2004-03-24 16:16:47
    Od: "Nicolka" <n...@b...pl>

    dziekuję!!! Chociaż jedna osoba zrozumiała o co chodzi, nie potrzebuje
    litości, porad, psychologa, ani uwag i swoich opinii. Pytałam i prosiłam o
    cos innego.... skoro trudno to zrozumiec... Zakonczmy ten post!

  • 46. Data: 2004-03-24 16:18:24
    Od: "Nicolka" <n...@b...pl>

    Było mniej niz owe 0,25mg ale stało się inaczej, właśnie mi o to
    chodziło... Pomiar nie wskazywał tyle na ile powinni zabrac prawo jazdy...
    Myslalam, ze to proste było...

    Dzięki Szerszeń! :)*

  • 47. Data: 2004-03-24 16:27:23
    Od: "SQLvvysyn" <s...@v...pI>

    > Było mniej niz owe 0,25mg ale stało się inaczej, właśnie mi o to
    > chodziło... Pomiar nie wskazywał tyle na ile powinni zabrac prawo jazdy...
    > Myslalam, ze to proste było...
    >
    > Dzięki Szerszeń! :)*

    Dziękujesz temu co ci przyklasnal, a jest prawnym trollem. A odrzucasz
    argumenty prawne tych co WIEDZA. Zatem spokojnych snów w blogiej
    nieswiadomosci i poczuciu krzywdy.

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H

  • 48. Data: 2004-03-24 16:28:18
    Od: "SQLvvysyn" <s...@v...pI>

> [...]
    > sa mi potrzebni....
    >
    > proszę o nie komentowanie juz tego posta... Cofam jego wysłanie!!!!!

    NIE UMIESZ CZYTAC? Juz ci 2 dni temu napisalem ze odpisuje sie POD cytatem.

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H

  • 49. Data: 2004-03-24 17:02:22
    Od: "Robert.K." <...@w...pl>

    > Użytkownik "Robert.K." <...@w...pl> napisał w wiadomości

    > I we krwi i w wydychanym powietrzu wynik badania
    > podaje się w promilach.
    > Jeśli urządzenie pomiarowe podaje mg/l - przelicza się.

    No nie zawsze sie przelicza stad pytanie.
    Nawet w ustawach masz podwoje rozroznienie.
    pozdr

  • 50. Data: 2004-03-24 18:18:39
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    SQLvvysyn napisał/a:
    >NIE UMIESZ CZYTAC? Juz ci 2 dni temu napisalem ze odpisuje sie POD cytatem.
    Stereotyp blondynki skądś się musiał wziąć.:-)))