eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawostary "spadek", "dekret bieruta", ksiegi wieczyste - pytania › Re: stary "spadek", "dekret bieruta", ksiegi wieczyste - pytania
    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: stary "spadek", "dekret bieruta", ksiegi wieczyste - pytania
    Date: Tue, 2 Mar 2010 08:36:11 +0100

    news:hmgupv$gvf$1@inews.gazeta.pl...

    > Od momentu smierci wlascicielami majatku sa jej spadkobiercy mimo, ze o
    > tym jeszcze nie wiedza.

    to wiem, chodzilo mi raczej o to, ze gmina przypuszczajac ze nie bylo
    spadkobiercow przejela majatek

    > jest,
    > nalezy przeprowadzic sprawe spadkowa.
    > gmina bedzie musiala oddac co dostala razem z pozytkami, a spadkobiercy
    > zwrocic koszty.

    i to dosc wazna informacja

    > to bardziej skomplikowane, dekret bieruta dekretem bieruta.
    > w tych wszystkich sprawach o zwrot majatku chodzi o to, ze odbierano
    > rowniez rzeczy, ktore pod dekret bieruta nie podpadaly i dlatego teraz sa
    > procesy o zwrot.

    no wiec wlasnie, z tego co mi wiadomo byla to jakas posiadlosc z willa, wiec
    o ile sie orientuje, bylaby szansa odzyskania, problem tylko w ustaleniu czy
    naprade i co, a najwazniejsze gdzie :)

    > tak, o ile ksiegi gdzies tam jeszcze istnieja.
    > sporo kopania i grzebania

    no wlasnie, problem tylko gdzie zaczac poszukiwania

    > Ogolnie jak nei wiecei nic to raczej ciezko bedzie znalezc skoro nawet nie
    > wiecie czego szukacie.

    no nic, nikt nie mowil ze bedzie latwo :)

    > im wiecej danych macie tym wieksza szansa, ze cos znajdziecie.

    to napewno, problem tylko ze tych danych prawie nie ma

    dzieki za odpowiedzi