  • 41. Data: 2008-08-30 12:03:21
    Temat: Re: stanowisko pracy a prywatne rzeczy
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> napisali:
    > Bo mam ochotę aby moje prywatne rzeczy leżały w moim służbowym biurku.

    Nie Twoim tylko pracodawcy. I to on decyduje co bedzie w nim lezalo, a co
    nie.

    > wyjaśnienie leży w słowie "ochota".

    W domu mozesz sobie tak wyjasniac i w swoim biurku trzymac co chcesz.

  • 42. Data: 2008-08-30 12:20:31
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    Użytkownik "Melipone" <m...@i...faked> napisał w wiadomości
> [...]
    > wpada kontrola i wpadka, albo... przynoszę do pracy śniadanie i kawę w
    > reklamówce (jak kiedyś, mam już 2 takie w szafce), wpada kontrola...
    > to mam pytanie, powiedzmy, że kontrola mówi, że to własność firmy
    > (szuflada, szafka, biurko) i jest zakaz trzymania takich rzeczy (może
    > oprócz kubka) - co będzie jak przyniosę sobie własną szufladę i
    > zamontuje w biurku, szuflada jest mi potrzebna do wykonywania pracy
    > (trzymania służbowych papierów) - mogę powiedzieć, żę szuflada jest
    > moja (w sensie mogę mieć prywatną szufladę jeśli ona służy (pomaga) w

    A regulamin pracy jest?

  • 43. Data: 2008-08-30 17:22:49
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Misiek wrote:

    > No jak ktoś ma tak wytresowanego kota...
    > A tak serio - nie wszystkie dokumenty służbowe są ściśle tajne. Ba co
    > więcej czasem nawet jest wskazane żeby inni pracownicy mieli do nich
    > dostęp :) Oczywiście, można to zorganizować inaczej, ale czasem nie
    > warto tak sie męczyć, po prostu powiedzieć "jakbyś potrzebował XXX to są
    > w górnej szufladzie"

    A co ma do tego ściśletajność.
    Dokumenty mają swoje miejsce i mają leżeć tam gdzie ich miejsce, a nie w
    szufladzie. Szuflada jest po to, żeby sobie w niej trzymać nożyczki jak
    sa potrzebne.
    Dokemtny XXX mają leżeć tam gdzie mają lezeć dokumenty XXX a nie w
    szufladzie pracownika.

  • 44. Data: 2008-08-30 17:26:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Paweł Ubysz wrote:

    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w
    > wiadomości news:g9b0ug$45g$8@inews.gazeta.pl...

    > Widzę że nadzwyczaj łatwo przychodzi Ci ocenianie innych. BTW , tak samo
    > postepujesz gdy rozmawiasz z kims twarzą w twarz?

    Jak ktoś takie głupoty głośno mówi.

    > I jeszcze jedno - nie jestem pracodawcą. Jestem, pracownikiem , ale dla
    > Ciebie pewnie nie ma to znaczenia. W końcu zaszufladkowałes mnie "od
    > pierwszego czytania".
    > Zdrowia życzę ( jezeli oczywiscie poglady o swoich rozmówcach równie
    > szczerze i ochoczo twarza w twarz wypowiadasz)

    tym gorzej dla ciebie.
    powiedz mi co trzeba zrobic czlowiekowi, zeby jako pracownik myslal w
    ten sposób, że nawet własnego kubka nie może sobie na biurku postawić.
    Albo jesteś straszny lizus, albo straszny tchórz i wszystko co szef
    powie jest święte.

  • 45. Data: 2008-08-30 17:32:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Henry(k) wrote:

    > Pracowałeś ty kiedyś w biurze?

    tak, ale nie w polskim i to całkiem sporym
    każdy dokument na swój identyfikator i w każdej chwili można określic co
    to za dokumentacja i gdzie powinna się znajdować.
    Jasno są określone procedury skąd dokumenty się bierze i gdzie się je
    odkłada i nie jest to szuflada biurka.

  • 46. Data: 2008-08-30 17:33:20
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Nie Twoim tylko pracodawcy. I to on decyduje co bedzie w nim lezalo, a co
    > nie.

    to się robi w tył zwrot i szuka normalniejszego pracodawcy.

  • 47. Data: 2008-08-30 17:39:59
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> napisali:

    > to się robi w tył zwrot i szuka normalniejszego pracodawcy.

    O wlasnie. I to jest sluszna droga.

  • 48. Data: 2008-08-30 17:56:58
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Z(a)miennik" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Wspolczuje twoim pracownikom, a swoich metod uczyles sie od Adolfa ?
    Niestety nie znałem go. Może szkoda bo by się coś ode mnie douczył :)
    Pamięć ci szwankuje? Miałeś mi wyjaśnić o co chodziło ci w pierwszym poście
    skierowanym do mnie.

    --
    PawełJ

  • 49. Data: 2008-08-30 17:59:04
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    > pewnie tak i tylko dlatego, ze nie moga mu dac wypowiedzenia
    > to znaczy moga, dziecko jak dorosnie na tyle, zeby zrozumiec, ze tatus to
    > nie idol, a zona jak tylko uzbiera na "wpisowe" o rozwod.
    Szybko wam idzie ocenianie oj szybko.
    Pracowników na etacie miałem - zmieniliśmy sposób organizacji pracy z
    pożytkiem dla mnie i dla nich.
    Żonę też mam. Ma na koncie tyle, że starczyło by jej spokojnie na niejeden
    rozwód. Jakoś nie chce odejść...

    --
    PawełJ

  • 50. Data: 2008-08-30 18:33:54
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    > Kazdy pracownik ma prawo do przerwy (chociaz pewnie Twoi pracownicy nie
    > wiedzą co to przerwa) i gówno cie obchodzi czy on wtedy konsumuje
    > sniadanie, szydełkuje, czy tez czyta prywatne ksera.
    Rewelacyjnej polszczyzny używasz. Po prostu sprawiasz że dyskusja jest na
    bardzo wysokim poziomie. Tak trzymaj.

    Oczywiście - niech sobie czyta tylko niech tego nie kseruje na moim kserze,
    niech nie idzie zapłacić tego rachunku co leży w szufladzie w czasie tej
    przerwy.

    Może i nie wiedzą - w każdym razie nauczyli mnie takiego a nie innego
    podejścia do pracowników moi poprzedni szefowie.

    Przerwa? o czym ty mówisz - Jedyne co mi było wolno - to napić się kawy ale
    coś tam robiąc a nie przerywając się. Oczywiście pod warunkiem że sekretarka
    miała czas tą kawę mi zrobić bo mi nie wolno było zejść ze stanowiska pracy.
    Żona pracowała w zakładzie w którym zejście ze stanowiska pracy do ubikacji
    było odliczane od czasu pracy. Stał kierownik koło kibla ze stoperem i
    mierzył czas. potem doliczał.
    Acha przerwa śniadaniowa była - faktycznie 15 minut - było pomieszczenie
    socjalne z jednym czajnikiem i czterema czy pięcioma krzesłami. na przerwę
    schodziła grupa 30 osób. Zgadnij ile z nich mogło napić się goroącej herbaty
    albo usiąść.

    Oczywiście - niech sobie czyta tylko niech tego nie kseruje na moim kserze,
    niech nie idzie zapłacić tego rachunku co leży w szufladzie w czasie tej
    przerwy.

    Naprawdę ciężko załapać, że może pracodawca nie życzy sobie żeby ktoś
    załatwiał swoje prywatne sprawy w służbowym czasie.
    Prościej jest wprowadzić zakaz który takie coś uniemożliwi niż później
    dochodzić skąd i po co coś prywatnego leżało w szufladzie.
    Najpierw to jest jeden rachunek do zapłacenia. Potem trzeba go zapłacić
    czyli trzeba wyjść z pracy. Najpierw się to załatwia przez kolegę który
    akurat wychodzi a potem korzysta się z przerwy a potem okazuję się że
    kolejka w banku była na godzinę. A czas w robocie leci...
    Ksero? Najpierw to jest jedna kartka którą się czyta (chociaż ciągle nie
    mogę załapać co może być na prywatnym kserze tak ważnego żeby to aż w
    szufladzie leżało). Potem trzeba ją skeerować a potem jak z jedną się udało
    to przynosi się książkę którą ciotka pożyczyła siostrzenicy ale tylko na
    dzień i trzeba ją skserować.
    Zawsze można się wytłumaczyć że to przyniosłem z domu bo to moje prywatne.

    Nie wiesz o czym piszę? Spójż na pracę urzędników - wszyscy oni płacą swoje
    rachunki latając do banku w czasie w którym powinni obsługiwać nawet takiego
    pyskacza jak ty. Ale ich nie ma bo płacą swoje rachunki albo kserują książki
    ciotkom, kuzynkom, dzieciom na papierze który kupują za twoje pieniądze.
    Albo robią zakupy bo na rynku są tanie ogórki a oni wyszli tylko zapłacić
    ten rachunek co im szef pozwolił. A że godzinę schodzi? Zawsze można szefowi
    wytłumaczyć że kolejka była w banku...

    I to by było na tyle z mojej strony.
    Aspektów prawnych nie znam - czy wolno czy nie - jestem jak najbardziej za
    pracodawcą o którym pisał wątkotwórca.

    --
    PawełJ