    From: cyklista <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: spszedam ciasto
    Date: Tue, 16 Mar 2010 15:40:21 +0100

    Użytkownik Paps5merf napisał:

    > więc mówisz że ci wszyscy straganiarze i podobni, sprzedajacy bułki,
    > owoce i
    > inne po bazarach i ulicach posiadają zgłoszenia sanepidu?:O)
    > jakoś nigdy do zakupionego jabłka na bazarze a nawet w sklepie nie dostałem
    > danych producenta, testuf czy czegoś tam jeszcze:O)

    Myślę że ci robiący to legalnie mają takie zgłoszenia (albo jak
    sprzedają na targu to targ to ma), a ci co robią to na szaro to pewnie
    nie mają, jak i badań na nosicielstwo chorób itp. rzeczy.

    Nikt nie nakazuje dawać do jabłka czy czegoś podobnego danych
    producenta, testow i czegoś tam jeszcze. Mylisz zgłoszenie do sanepidu
    sprzedaży żywności w jakimś lokalu, punkcie, z dopuszczeniem do obrotu
    konkretnego produktu spożywczego, dodatkowo dochodzi tutaj całe
    rolnictwo i inne zasady sprzedaży własnych płodów rolnych (ale pod to
    pieczenia ciasta nie podepniesz)