  • 1. Data: 2002-07-31 19:27:50
    Temat: sprzeczność ?
    Od: "ENTIS" <e...@p...fm>

    Co prawo mówi na temat nazwisk będących nazwami zastrzeżonymi przez urząd
    patentowy ? Z jednej strony nikt nieuprawniony nie może używać takiej nazwy,
    a z drugiej ustawa o prawie autorskim mówi że autor ma prawo podpisywać
    swoje dzieło. Czyli np jak zrobie sobie jakiś wynalazek to mogę go
    podpisywać MICROSOFT jeżeli mam tak na nazwisko.

    Powstaje więc konfilkt : Kto jest ważniejszy MICROSOFT - firma, czy
    MICROSOFT adam ? :)

    Oczywiście nie chodzi mi o nazwę microsoft - to tylko przykład.

    Pozdrawiam. ENTIS
    e...@p...fm, GG 3313094

  • 2. Data: 2002-08-01 09:58:18
    Temat: Re: sprzeczność ?
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "ENTIS"
> [...]
    > podpisywać MICROSOFT jeżeli mam tak na nazwisko.
    >
    > Powstaje więc konfilkt : Kto jest ważniejszy MICROSOFT - firma, czy

    gdyby byla jakas sprzecznosc z prawem to tacy ludzie jak Harrison Ford
    musieliby zmienic nazwisko a tak nie jest ;-))
    na logike wiec mozesz sie nazywac Microsoft ;-))
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-08-02 19:04:37
    Od: Goomich <g...@S...SPAM.wp.pl>

    "blad" <b...@W...pl> naskrobał/a w news:3d490673_2@news.vogel.pl:

    > gdyby byla jakas sprzecznosc z prawem to tacy ludzie jak Harrison Ford
    > musieliby zmienic nazwisko a tak nie jest ;-))
    > na logike wiec mozesz sie nazywac Microsoft ;-))

    Najpierw musiałby zmienić je na ten Microsoft.
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@S...SPAM.wp.pl UIN: 6750153 ftp://b3d:b...@2...97.45.36
    Nastały tak parszywe czasy, że nawet gangsterom ufać nie można.