eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawosprawdzenie przesyłki › Re: sprawdzenie przesyłki
  • Data: 2016-10-18 00:08:14
    Temat: Re: sprawdzenie przesyłki
    Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2016-10-17 o 15:18, JaceK pisze:
    > Wiadomo, że przesyłkę kurierską można sprawdzić i w razie uszkodzeń
    > sporządzić protokół. Taki protokół może być spisany już po odbiorze
    > przesyłki i po zgłoszeniu, np. telefonicznie, do przewoźnika. Jednak
    > mam kilka pytań:
    >
    > a) czy adresat ma _obowiązek_ sprawdzić przesyłkę?
    > b) jaki powinien być zakres sprawdzenia?
    >
    > Załóżmy, że adresat otrzymuje specjalistyczny sprzęt. Paczka jest
    > nieuszkodzona, zamknięta, bez śladów zniszczeń. Otwiera, sprawdza,
    > sprzęt się zgadza, kurier odjeżdża. Adresat podłącza sprzęt do
    > aparatury i zonk, nie działa albo stwierdza brak modułu pamięci, albo
    > nie działa jakiś czytnik. Czy takie sprawdzenie, dość dokładne i
    > wykorzystujące know-how adresata, powinno się odbywać w ramach
    > "sprawdzenia przesyłki przy odbiorze" czy też może brak uszkodzeń
    > przesyłki sugeruje, że nie ma w niej uszkodzeń wynikłych z transportu
    > i wystarczy stwierdzenie obecności towaru a takie specjalistyczne
    > sprawdzenie implikuje już raczej dochodzenie swoich praw z tytułu
    > gwarancji lub rękojmi?
    >
    > JaceK
    Ja raz się dałam oszukać. Teraz czy poczka naruszona czy nie to zawsze
    otwieram przy kurierze. Jak paczka trudna do otwarcia to pomaga mi
    kurier. Jeden raz powiedział, że mu się spieszy, to ja mu powiedzialam,
    że mnie to nic nie obchodzi i pójdzie dopiero po sprawdzeniu zawartości.

    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1