  • Data: 2009-04-28 18:20:52
    Temat: Re: sprawa sadowa - niemcy czy polska ?
    Od: "Andy" <p...@p...de> szukaj wiadomości tego autora

    "cef" <c...@i...pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:gt7hek$3bq$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Pomijając oczywiście wszystkie procedury skutecznego powiadamiania
    > obawiam się, że gizmo nie podaje wszystkiego. Nie chodzi pewnie o to, że
    > on coś tam sprzedaje przez ebay pl czy de, tylko jak ja się domyślam o to,
    > że oferuje on jakieś towary z naruszeniem praw producenta albo jakichś
    > ograniczeń związanych z produktem albo coś podobnego.
    > I z tego tytułu, to mogą mu spokojnie założyć sprawę tam.

    Z tego co napisal w pierwszym poscie, wyglada na to, ze to typowe gnojki
    czepiajace sie AGB i cen podanych netto. A to klasyczny przyklad adwokatow
    zyjacych z czepiania sie takich formalnych usterek. A tacy maja ostatnio
    ciezkie zycie w niemieckich sadach. Dlatego marne szanse, aby zalozyli mu
    sprawe.

    ANdy