  • Data: 2009-04-28 18:19:00
    Temat: Re: sprawa sadowa - niemcy czy polska ?
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andy wrote:

    > Dopoki nie dostaniesz jakiegos pisma z
    > sadu, sprawa ta dla Ciebie nie istnieje i mozesz spokojnie spac.
    > Dodatkowo, jesli jestes zarejestrowany na ebay.pl, a nie ebay.de to
    > musieli by Cie skarzyc przed polskim sadem.

    Pomijając oczywiście wszystkie procedury skutecznego powiadamiania
    obawiam się, że gizmo nie podaje wszystkiego. Nie chodzi pewnie o to, że
    on coś tam sprzedaje przez ebay pl czy de, tylko jak ja się domyślam o to,
    że oferuje on jakieś towary z naruszeniem praw producenta albo jakichś
    ograniczeń związanych z produktem albo coś podobnego.
    I z tego tytułu, to mogą mu spokojnie założyć sprawę tam.