    From: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sprawa odzyskania długu - finalizacja tematu
    Date: Tue, 4 Jan 2011 17:54:58 +0100

    > najpierw o numer konta na ktory zobowiazala >sie oddac dlug, potem zas
    > napisala, ze obawia sie oddawac w >ten sposob, bo, jak stwierdzila

    A co to za różnica czy ma potwierdzenie wpłaty na konto należące do Ciebie
    czy przelewu na adres? Niech sobie to zrobi w banku czy na poczcie, druk
    jest analogiczny. Jej argumentacja jest bzdurna.
    A robiąc przelew na adres więcej ryzykuje, bo jeszcze pieniądze podejmie
    inny domownik, a Ty powiesz, że podpis nie Twój i kasy nie masz, jaki będzie
    mieć wtedy dowód...

    > Napisala tez, ze w najgorszym wypadku przyjedzie do mnie z policja, w
    > obecnosci ktorej ja podpisze potwierdzenie, ze otrzymalem zwrot dlugu. Nie
    > ukrywam, ze perspektywa wizyty policjanta niespecjalnie mnie cieszy

    Policja "nie obsługuje" takich spraw. Chyba, że oskarży Cię o jakieś
    wyimaginowane czyny...

    Strasznie mnie to dziwi..., jest jakiś dług, domniemywamam, że nie ma umowy
    regulującej sposób jego zwrotu, tak jakbyście się dobrze znali. A tu taki
    brak zaufania i nie znacie swoich adresów...