  • 1. Data: 2005-12-04 13:48:23
    Temat: spory kompetencyjne czy jest dalej Kolegium Kompetencyjne przy Sadzie Najwyzszym?
    Od: newdem <n...@w...pl>

    Kto po uchyleniu Dzialu V KPA rozstrzyga postępowanie w sprawie
    rozstrzygania sporów pomiędzy organami administracji publicznej a sądami ?

    Cos mi sie obilo, ze sad nie moze uznac sie za niewlasciwy..

    Ale jest dalej Kolegium Kompetencyjne przy Sadzie Najwyzszym?

    pozdrawiam
    newdem

  • 2. Data: 2005-12-04 14:55:20
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    newdem napisał(a):
    > Kto po uchyleniu Dzialu V KPA rozstrzyga postępowanie w sprawie
    > rozstrzygania sporów pomiędzy organami administracji publicznej a sądami ?
    >
    > Cos mi sie obilo, ze sad nie moze uznac sie za niewlasciwy..

    art.199[1] kpc

    > Ale jest dalej Kolegium Kompetencyjne przy Sadzie Najwyzszym?

    nie

    KG

  • 3. Data: 2005-12-04 22:00:30
    Od: newdem <n...@w...pl>