    Date: Thu, 11 Jul 2013 20:06:59 +0200
    From: p47 <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: spór z wodociągami
    <51deb946$0$1258$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2013-07-11 15:55, m pisze:

    > Ale przecież założenie jest takie, że udało się odciąć dopływ wody. Więc
    > zakładamy drugi zawór, nasz, niezaplombowany, mamy możliwość odcięcia
    > sobie samemu wody w razie potrzeby - po co wzywać wodociągi do zaworu
    > który jest zaplombowany i już nam niepotrzebny?
    >
    > p. m.

    Założenia możesz sobie robić, jakie chcesz;-), natomiast w
    rzeczywistości, gdybym chciał założyć dodatkowy zawór, to muszę
    odpłatnie wzywać wodociągi, aby dopływ odcięli choćby na czas
    w/opisanych robót!
    Ale przede wszystkich DLACZEGO!!! mam zawracać sobie głowę, wykonywać
    przeróbkę, którą wyżej opisałem, ponosić koszty itp.itd. skoro MIAŁEM od
    początku istnienia domu za wodomierzem właśnie SWÓJ zawór grzybkowy ,
    który właśnie wodociągi bez mojej zgody najpierw zdemontowały i
    zastąpiły kulowym, a potem ten nowy oplombowały?

    Jeśli koniecznie chcą mieć teraz, jak piszą, "zespół wodomierza"
    oplombowany tj. wodomierz i 2 sąsiadujące zawory to ja nie mam nic
    przeciwko temu, ale niechaj przywrócą zawór, który tam przed instalacją
    tego zespołu istniał!
    Innymi słowy: pierwotna sytuacja wyglądała następująco,- przed
    wodomierzem w piwnicy nie było zaworu (tylko w studzience w ogródku na
    przyłączu), za wodomierzem był MÓJ zawór grzybkowy.
    Przyszła ekipa i wymieniając wodomierz usunęła ten mój zawór oraz
    wodomierz (koniec legalizacji) i zamontowała w ich miejsce nowy
    wodomierz wraz z 2 zaworami- przed i za wodomierzem. Potem wszystko to
    oplombowała.
    Tak więc zniknął MÓJ zawór, który mógłbym dowolnie używać.

    Tymczasem, MZ skoro zechcieli zamiast wodomierza zainstalować "zespół
    wodomierza" z 2 zaworami powinni to zrobić nie usuwając mojego zaworu,
    skoro nie chcą udostępniać klientom zaworu za wodomierzem.