    Date: Wed, 10 Jul 2013 02:38:44 +0200
    From: p47 <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: spór z wodociągami

    W dniu 2013-07-10 02:19, Przemek Lipski pisze:
    > Nie prosciej olac te plombe na zaworze za licznikiem i uzywac sobie wedlug potrzeb?
    Jakby co to powiedziec, ze tam nie bylo plomby, a zawor jest Twoj. I co ci moga
    zrobic? Licznik oplombowany, wiec nielegalnego poboru nie wcisna ci...

    Niestety to niemożliwe,- choć zawory są w odległości ok 90 cm od siebie
    (a wodomierz w środku) to oplombowano to wszystko jednym drutem,
    odpowiednio poplątanym , z pomysłowymi pętelkami itp.:-) W sumie chyba
    3 m drutu poszło, no i 3 plomby.
    Ponadto teraz cwaniaki po oplombowaniu wszystko cyfrówką fotografują, -
    paranoja! To naprawdę jest pomyślane, aby skutecznie wyłudzać kasę od
    ludzi,- bo przecież każdy od czasu do czasu musi wodę na dłużej lub
    krócej wyłączać; - ja niestety nie przy wszystkich urządzeniach mam
    indywidualne zawory przy podejściach, więc czy byle awarii, czy jakiejś
    wymianie czy przeróbce : - 147,50 zł +dojazd.
    Trochę się dziwię, że inni tak to ku...stwo pokornie przyjęli;-(
    dotyczyc będzie coraz większą liczbę ludzi (robia to przy okresowej,
    rutynowej wymianie wodomierzy) to spróbuję zainteresować tym Federację
    Konsumentów.
    Potem może pozew zbiorowy?