  • Data: 2004-02-12 10:23:54
    Temat: Re: spółka cywilna - czy isnieje ?
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bob wrote:

    > no to dobrze, bo slyszalem ze s.c. nie sa juz rejestrowane
    > gdyz taka forma prowadzenia biznesu
    > nie wystepuje juz w EU
    >
    > czy wlasciwy urzad gminy jest organem, w ktorym sie powoluje
    > do zycia s.c ?

    Wlasciwym organem do "powolania s.c." sa Wspolnicy s.c.

    s.c nie ma osobowosci prawnej i jest FORMA dzialanosci
    osoby fizycznej.

    Osoba fizyczna rejestruje SIE jako przedsiebiorca.

    I choc ganiono mnie tu za taki poglad, podtrzymuje go..

    Przy rejestracji podaje sie forme organizacyjna.

    Konkretnie forma ta powinnapojawic sie w polu "nazwa przedsiebiorcy"

    Boguslaw