  • Data: 2004-02-12 18:57:08
    Temat: Re: spółka cywilna - czy isnieje ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 12 Feb 2004, Bob wrote:
    [...to Bogusław...]
    >+ > nie che sie spierac ale chyba na odwrot...
    >+ >
    >+ > Ja mam we wpisie "Oznaczenie przesiebiorcy"
    >+ >
    >+ > Nazwa pelna - xxxxx XXX s.c B. Szostak D.Szostak
    >+ >
    >+ > Tak wyszlo "historycznie", ale jesli mnie pamiec nie myli
    >+ > to byla dluuuga dyskusja o tym, ze wlasnie tak byc musi.
    [...]
    >+ juz zglupialem
    >+
    >+ najpierw musimy zarejestrowac s.c. czy ja i partner
    >+ dzialalnosc gosp. ?

    Z tego co widzę to w opisie Bogusia coś jest, a rozumiesz
    opacznie :)
    Jest tak: rejestrując trzeba podać nazwę DG (o ile będzie
    w uzyciu).
    Nie widzę przeciwwskazań żeby najpierw ZAWRZEĆ UMOWĘ
    S.C. - i ta S.C. nie bedzie jeszcze miała prawa prowadzenia
    D.G.
    I dopiero po zawarciu umowy iść ZAREJESTROWAĆ DG - każdy
    wspólnik oczywiscie OSOBNO :)
    Umowa przecież musi istnieć, prawda ?
    W odróżnieniu od 1.os DG OF (która to osoba fizyczna
    per pedes może przyjść i się zaprezentować) S.C. trzeba
    POWOŁAC. IMHO to nie to samo co ZAREJESTROWAĆ :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)