  • Data: 2014-09-10 22:35:07
    Temat: Re: spolka cywilna a referencje
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 10 Sep 2014, Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "Krzychu" <v...@w...pl> napisał

    > Będą, pod warunkiem że zaznaczy, że nie są jego tylko spółki, w któej był
    > współnikiem. One należą zarówno do niego jak i wspólnika A.

    Robercie, czy jakbyś miał jakieś zobowiązanie solidarne, może być
    weksel dla przykładu, wystawiony przez dwie osoby A i B, to
    z uśmiechem na ustach zaakceptowałbyś przeniesienie zobowiązania
    na indywidualne?

    Bo odpowiedzialność za zobowiązania SC jest solidarna właśnie,
    więc referencja na mój gust oznacza, że dający referencję
    uważa, iż SOLIDARNA odpowiedzialność A i B jest wiarygodna.
    To nie oznacza, że (zdaniem dającego referencję) każdy z nich
    z osobna jest wiarygodny.
    IMO oczywiście.

    pzdr, Gotfryd