  • 1. Data: 2003-01-06 18:11:10
    Temat: spolka
    Od: "Adam Konieczny" <a...@n...pl>

    Witam

    Moj ojciec ma wlasna dzialalnosc handlowa.
    Taka malutka firma handlujaca maszynami a teraz takze poszerzyl dzialalnosc
    o uslugi internetowe i sprzet komputerowy..
    W sumie nie ma juz czasu na jej prowadzenie, chcialby dac ja mi..
    Teraz pytanie - jak "przepisac" ja na mnie, tak aby nie trzeba bylo
    likwidowac firmy.

    Dziekuje za wszelkie podpowiedzi

    Adam Konieczny

  • 2. Data: 2003-01-06 18:24:38
    Temat: Re: spolka
    Od: "mer" <b...@i...pl>

> [...]
    > W sumie nie ma juz czasu na jej prowadzenie, chcialby dac ja mi..
    > Teraz pytanie - jak "przepisac" ja na mnie, tak aby nie trzeba bylo

    Da się, ale pod warunkiem, że macie to samo imie i nazwisko, ten sam pesel i ten sam
    nip.

    mer

  • 3. Data: 2003-01-06 21:52:04
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

> [...]
    >W sumie nie ma juz czasu na jej prowadzenie, chcialby dac ja mi..
    >Teraz pytanie - jak "przepisac" ja na mnie, tak aby nie trzeba bylo

    Jeżeli ma jednoosobową DG to nic nie zrobisz. I tak będzie zmiana NIPu i
    REGONu. Choć możesz przejąć majątek i inne układy.

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/