    From: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: spalanie
    Date: Fri, 7 Jun 2002 09:56:44 +0200

    fOn Thu, 6 Jun 2002, Sotb wrote:

    >+ > W pobliżu mojego osiedla ktoś nocami regularnie coś pali, niezależnie od
    >+ > pory roku. Smród jest niezły. Jak można zwalczyć taki proceder? Dzięki za
    >+ > wszelkie porady.
    >+ >
    >+ Zauważyłeś pewnie, że nikt na Twój post nie odpowiedział do tej pory.
    >+ Niestety, ludzie przyzwyczaili się, że wszyscy palą różne śmieci i traktują
    >+ to jako normalne zjawisko.

    Informuję że tak do końca to tak nie jest.
    Np. w Zabrzu Straż Miejska reaguje, i to jak na mój gust również
    w przypadkach - jakby to rzec - 'niegroźnych', typu spalenie
    paczki kartonów.
    Jakby to wyglądało *w nocy* to nie wiem.
    [...]
    >+ W miastach, gdzie jakiś czas temu
    >+ wprowadzono wywóz śmieci latem nadal pali się śmieci w domowych piecach,

    Jeszcze zależy co za śmieci :) Papierów bym się nie czepiał...
    [...]
    >+ Ważniejsze jest by, nie stracić pieniędzy na wywóz śmieci

    Owszem. Administracje ograniczają ilość pojemników, koło siebie
    *dawno* nie widziałem pojemnika który nie byłby pełny po brzegi.
    Jesteś chętny dofinansować ? -;) (to dam znać komu trzeba)

    Pozdrowienia, Gotfryd