  • Data: 2002-06-06 14:41:46
    Temat: Re: spalanie
    Od: "Sotb" <k...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W pobliżu mojego osiedla ktoś nocami regularnie coś pali, niezależnie od
    > pory roku. Smród jest niezły. Jak można zwalczyć taki proceder? Dzięki za
    > wszelkie porady.

    Zauważyłeś pewnie, że nikt na Twój post nie odpowiedział do tej pory.
    Niestety, ludzie przyzwyczaili się, że wszyscy palą różne śmieci i traktują
    to jako normalne zjawisko. Wielu dla świętego spokoju, by nie wchodzić w
    drogę sąsiadom, choć psioczy, to nic więcej z tym nie robi. Pozostaje smród
    w mieszkaniach, na odzieży i praniu. W miastach, gdzie jakiś czas temu
    wprowadzono wywóz śmieci latem nadal pali się śmieci w domowych piecach, a
    pojemniki wywozi się nie do końca zapełnione. Zetknąłem się nawet ze
    zbieraczami śmieci, którzy je następnie palą zimą ogrzewając w ten sposób
    mieszkania. Edukacja w zakresie ochrony środowiska jest bliska zeru.
    Ważniejsze jest by, nie stracić pieniędzy na wywóz śmieci choć i tak w
    przyszłości więcej wyda się na walkę z chorobami wywołanymi przez ich
    (śmieci) spalanie.
    Czytałem niedawno na grupie artykuły o immisjach, może ktoś pamięta link.

    SOTB