  • Data: 2008-05-26 15:01:18
    Temat: Re: spadkobiercy?
    Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:g1e49p$109$1@inews.gazeta.pl...

    > A myślisz że my mamy widzę o drugiej rodzinie twojej babci :) ?
    A myślisz, że my mamy? :p

    Innymi słowy, czy jako wnioskodawdca jestem odpowiedzialna za wiedzenie, kto
    jest ustawowym dziedziczącym? Poszukiwać psim swędem i głuchym telefonem
    ludzi, którzy wżenili się po drodze w rodzinę? Czy to należy do tego, kto
    składa wniosek i tenże musi to ustalić ABY złożyć wniosek? Czy też jest to
    część procedury przedsiębranej po złożeniu wniosku - dochodzenie
    potencjalnych pozostałych spadkobierców. Może ktoś mi wyklarować jak to
    działa? Dzięki

    > Minimum praktyczne to jeden który musi złożyć zapewne spadkowe.
    od czego to zależy? Decyzja sądu, czy ustawa?