    From: "wowka" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: spadek po babci [nic z tego - niezle jaja]
    Date: Fri, 27 Feb 2004 22:15:18 +0100

    Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
    news:c1n8s0$qu6$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > No to zna zgode powiedz, czy bylo juz to przyjecie...
    >
    > Moze wlasnie na tym polega problem, ze ktos che odrzucic,
    > ale o tym nie wie, bo mu sie wydaje, ze to sie zrzeczenie nazywa
    > (bralem to na mojej rodzinie, wiec nie mow, ze to nemozliwe).
    >
    > Notariusz tez madrze odpowiada na temat zrzeczenia sie przy dziale..
    > a czlowk po prostu chce odrzucic...tylko mysli ze to sie zrzeczenie
    nazywa..

    > Boguslaw

    własnie nie zdążą z odrzuceniem (6 miesięcy właśnie upływa) i dziewczyna sie
    martwi co zrobić. Postawa notariusza troche mnię dziwi bo z praktyki wiem,
    że sporządzają oni sporo nieważnych umów, bezskutecznych, wadliwych
    pełnomocnictw, a wszystko tylko po to żeby skasować taksę.
    a wracajac do tego zrzeczenia, to ja faktycznie użyłem tego pojęcia w
    potocznym, tradycyjnym rozumieniu, a nie tym wynikajacym z kodeksu
    cywilnego. Zresztą tak rozumuje większość ludzi i potem są zaskoczeni gdy w
    toku stwierdzenia nabycia spadku, że spadek przyjęli i to wprost, cóż,
    nieświadomość prawa szkodzi...

    pozdrawiam

    wowka