    From: bosz <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: spadek po babci [nic z tego - niezle jaja]
    Date: Fri, 27 Feb 2004 12:22:28 +0100

    wowka wrote:

    > Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
    > .

    > nie przeczytałeś i nie zacytowałeś mojej wypowiedzi w całości. pisałem o
    > zrzeczeniu się spadku w dziale spadku, bo w stwierdzeniu nie można tego
    > uczynić. w sprawie o dział oświadcza sie po prostu, że nic sie nie chce,
    > ani części majątku, ani spłaty i po sprawie. Oczywiście nie ma to nic
    > wspólnego
    > ze zrzeczeniem się spadku za życia spadkodawcy. Tak samo można zrobić w
    > umownym dziale spadku u notariusza, po prostu wszyscy spadkobiercy
> [...]

    No to zna zgode powiedz, czy bylo juz to przyjecie...

    Moze wlasnie na tym polega problem, ze ktos che odrzucic,
    ale o tym nie wie, bo mu sie wydaje, ze to sie zrzeczenie nazywa
    (bralem to na mojej rodzinie, wiec nie mow, ze to nemozliwe).

    Notariusz tez madrze odpowiada na temat zrzeczenia sie przy dziale..
    a czlowk po prostu chce odrzucic...tylko mysli ze to sie zrzeczenie nazywa..

    Boguslaw