  • Data: 2004-02-26 14:31:49
    Temat: Re: spadek po babci [nic z tego - niezle jaja]
    Od: "wowka" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
    news:c1kuek$i8h$6@galaxy.uci.agh.edu.pl..
    .

    > Zrzec tosiemogl za zycia spadkoeawcy - notarialnie.
    > Teraz morze odrzucic... i to tylko do pewnego czasu...

    nie przeczytałeś i nie zacytowałeś mojej wypowiedzi w całości. pisałem o
    zrzeczeniu się spadku w dziale spadku, bo w stwierdzeniu nie można tego
    uczynić. w sprawie o dział oświadcza sie po prostu, że nic sie nie chce, ani
    części majątku, ani spłaty i po sprawie. Oczywiście nie ma to nic wspólnego
    ze zrzeczeniem się spadku za życia spadkodawcy. Tak samo można zrobić w
    umownym dziale spadku u notariusza, po prostu wszyscy spadkobiercy spotykają
    się i ustalają co komu przypada.. Tak robi tysiące osób więc sam nie
    mieszaj...

    --
    wowka