  • Data: 2006-03-03 22:45:50
    Temat: Re: spadek - niechciany - co robić pomocy !
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mówisz ogólnie o definicji błędu?

    nie... mowie konkretnie co nie moze byc uznane za blad... bez słowka
    "celowo"

    > Mnie uczyli że, błąd oznacza mylne wyobrażenie o istniejącym stanie rzeczy
    > lub mylne wyobrażenie o treści złożonego oświadczenia woli.

    i co w zwiazku z tym ??? sama definicja nie wystacza aby uznac ,ze czynnosc
    byla dotknieta wada... to tak jak bledem nie bedzie "ja myslalem ,ze tutaj
    kiedys bedzie piekny las"

    > Brak wiedzy o jakimś fakcie nie powoduje mylnego wyobrażenia o
    > rzeczywistości?

    tak ale patrz wyzej ... brak wiedzy nie jest wada osw

    > I znów te sugestie że do błędu zawsze ktoś musi się przyczynić.

    przy czynnosciach dwustr generalnie tak

    Gdyby