  • Data: 2009-04-21 15:56:06
    Temat: Re: służebność drogi - niebezpieczeństwa
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Teraz pytanko, czy nie jest to aby ryzykowne wykonywanie zjazdu z drogi
    > prywatnej. Czy kiedys moge miec jakies problemy z placeniem "myta",
    > lub zniesieniem sluzebnosci. Zapis w akcie mowi: "ze dla mojej dzialki
    > ustanawia
    > sie bezplatna sluzebnosc drogi polozenej na dzialce nr.xxx.

    Teoretyczne aspekty przedstawił ci juz Pluton. A w praktyce to tysiące domów
    stoi przy drogach stanowiących służebność i nigdy nie słyszałem by były z
    tego tytułu problemy. Niebezpieczeństwem sa zapisy typu że jak pojawi się
    możliwość wjazdu na teren działki z innej strony to służebność wygaśnie, ale
    jak nie masz takich warunków i masz ją wpisaną do księgi wieczystej to nie
    ma nad czym się zastanawiać.