  • Data: 2009-04-21 19:54:30
    Temat: Re: służebność drogi - niebezpieczeństwa
    Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Boombastic pisze:

    > Przeciez ta droga powiatowa nie powstała wczoraj. Z pierwszego postu
    > zrozumiałem, że ona cały czas była, nie było zjadu i jest ustanowiona
    > służebność bezwarunkowa. Czyli nic się nie zmienia i nagle po 10 latach
    > się komus odwidziło?

    A ja rozumiem że ta droga dzisiaj jest, autor postu dostał warunki
    zabudowy ze zjazdem na drogę powiatową ale ze względu na koszty dogadał
    się z sąsiadem który zgodził się na udostępnienie swojej działki i
    wpisanie służebności. Urząd też się zgodził.

    Co jak za dziesięć lat jak sąsiad zechce coś postawić na swojej działce
    a służebność drogi będzie przeszkodą. Czy takie 'odwidzenie' i fakt
    dostępu do drogi publicznej nie będzie wystarczającym argumentem do
    zniesienia służebności?

    Tej służebności jeszcze nie ma - autor pyta o wady tego typu rozwiązania.

    IMHO starałbym się o dostęp do drogi publicznej, nawet gdyby to były
    wyższe koszty.

    --
    spp