    From: "szarwal" <s...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: skrobanka jeszcze raz
    Date: Mon, 20 Jan 2003 14:12:12 +0100

    > > Szukasz sposobu na zaistnienie??

    Ja? na zaistnienie ... wiesz co mi nawet do głowy to nie przyszło w
    przeciwieństwie do ciebie. No cóz ... jak widze nie masz co robic tylko sie
    udzielesz ..zeby jednak Twoje odpowiedzi były merytoryczne to mógłbym
    przyjac ze masz uprawnienie do czepania sie ... Ty jednak nic innego nie
    robisz jak krytykujesz wypowiedzi innych .. w kazdym razie w tym temacie
    ... mimo wszystko pozdrawiam. Szarwal